ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

میت بوک ایکس ۲۰۲۰ معرفی شد؛ اولین لپ‌تاپ ویندوزی با ترک‌پد حساس به فشار

هواوی از نسل جدید لپ تاپ میت بوک ایکس با طراحی مشابه با میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۰ رونمایی کرد. هواوی میت بوک ایکس ۲۰۲۰ اولین لپ تاپ ویندوزی با ترک‌پد حساس به فشار محسوب ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲۹ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

هواوی از نسل جدید لپ تاپ میت بوک ایکس با طراحی مشابه با میت بوک ایکس پرو ۲۰۲۰ رونمایی کرد. هواوی میت بوک ایکس ۲۰۲۰ اولین لپ تاپ ویندوزی با ترک‌پد حساس به فشار محسوب می‌شود.

این لپ تاپ جدید هواوی به نمایشگر ۱۳ اینچی لمسی LTPS LCD با رزولوشن 3K و نسبت تصویر ۳:۲ مجهز شده و نسبت نمایشگر به بدنه آن برابر ۹۰ درصد است. این پنل ۱۰۰ درصد گاموت رنگی sRGB را پوشش می‌دهد، زاویه دید ۱۷۸ درجه‌ای دارد و حداکثر روشنایی آن به ۴۰۰ نیت می‌رسد.

هواوی میت بوک ایکس ۲۰۲۰ به پردازنده‌های نسل دهم اینتل مجهز شده و در بالاترین نسخه از پردازنده اینتل Core i7-10510U به همراه ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه SSD بهره می‌برد. هواوی برای این لپ تاپ خود GPU مجزا در نظر نگرفته است.

در ساخت بدنه این محصول از آلیاژ منیزیم آلومینیوم استفاده شده و وزن آن تنها به ۱ کیلوگرم می‌رسد. ابعاد این لپ تاپ برابر ۱۳.۶ در ۲۰۶.۷ در ۲۸۴.۴ میلی‌متر است. از آنجایی که این دستگاه نسبت به محصولات رقیب ضخامت و وزن کمتری دارد، هواوی از سیستم بدون فن استفاده کرده است.

میت بوک ایکس ۲۰۲۰ اولین لپ تاپ ویندوزی با ترک‌پد حساس به فشار محسوب می‌شود که هواوی نام «Free Touch» را برای آن انتخاب کرده است. این ترک‌پد قادر به شناسایی سطوح مختلف فشار است و از قابلیت ویبره بهره می‌برد.

از سایر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به ۴ اسپیکر، ۲ میکروفن، دوربین پاپ آپ، نور پس زمینه کیبورد، سنسور اثر انگشت، وای فای ۶، بلوتوث ۵.۰، دو پورت USB Type-C، جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون، باتری ۴۲ وات ساعتی و پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۶۵ واتی اشاره کرد.

هواوی میت بوک ایکس ۲۰۲۰ در رنگ‌های آبی، نقره‌ای، سبز و شکوفه گیلاس به فروش می‌رسد که البته از همان ابتدا تمام رنگ‌ها در دسترس نخواهند بود. قیمت نسخه‌های مختلف این محصول به شرح زیر است:

  • اینتل Core i5-1021U با ۸ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه: ۱۱۵۶ دلار
  • اینتل Core i5-1021U با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه: ۱۳۰۰ دلار
  • اینتل Core i7-1051U با ۱۶ گیگابایت رم و ۵۱۲ گیگابایت حافظه: ۱۴۴۵ دلار

پیش فروش این لپ تاپ از امروز آغاز شده و از تاریخ ۳ شهریور در اختیار خریداران قرار می‌گیرد. در حال حاضر این دستگاه تنها در چین به فروش می‌رسد، اما در آینده احتمالا کاربران در کشورهای دیگر نیز به آن دسترسی پیدا خواهند کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • keyvan.yz
    keyvan.yz | ۲۹ مرداد ۱۳۹۹

    هواوی اگه بتونه بمونه،بنظرم آینده خوبی در لپ تاپ داره

مطالب پیشنهادی