ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین رندر رسمی از گوشی جدید ZTE با دوربین سلفی زیر نمایشگر

شرکت ZTE پیشتر اعلام کرده بود که ماه آینده از اولین تلفن هوشمند 5G دنیا با دوربین سلفی زیر نمایشگر رونمایی خواهد کرد و حالا وبسایت آلمانی Tweakers تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر کرده که ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۰ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

شرکت ZTE پیشتر اعلام کرده بود که ماه آینده از اولین تلفن هوشمند 5G دنیا با دوربین سلفی زیر نمایشگر رونمایی خواهد کرد و حالا وبسایت آلمانی Tweakers تصاویر جدیدی از این گوشی منتشر کرده که درک بهتری از ماهیت نمایشگر این گوشی در اختیارمان قرار می دهد.

در رندی منتشر شده نمایی کلی از گوشی جدید ZTE را می بینید که قرار است با نام ZTE Axon 20 5G به بازار عرضه شود؛ همانطور که مشاهده می کنید هیچ دوربینی در بخش بالایی نمایشگر این گوشی دیده نمی شود (حتی نمایشگر آن فاقد بریدگی است). بد نیست اشاره کنیم که این رندر را نی فی رئیس واحد محصولات موبایل این کمپانی در شبکه اجتماعی چینی ویبو منتشر کرده و سپس از طریق وبسایت Tweakers باز نشر شده است.

در رندر بعدی که آن هم توسط آقای فی منتشر شده می توانید با ایده گوشی های فاقد بریدگی دوربین آشنا شوید. گوشی ظاهری تمیز و یکدست دارد و حتی حاشیه های پایینی اش هم دیگر آزار دهنده نخواهد بود. البته هنوز این احتمال وجود دارد که یکی از نقطه های مشکی رنگ روی صفحه که در تصویر زیر میبینید ظاهر محسوسی در محصول نهایی پیدا کند اما با استناد به ادعای اخیر مدیران این کمپانی چینی بعید به نظر می رسد.

دوربین سلفی زیر نمایشگر

البته ZTE اولین شرکتی نیست که ادعا میکند به تکنولوژی قرار دادن دوربین در زیر نمایشگر دست یافته است؛ تعدادی از تولید کنندگان دیگر از جمله اوپو و شیائومی نیز در تلاش برای ارائه این فناوری هستند. اما آنچه هنوز نمی دانیم این است که آیا این دوربین عملکردی مشابه گوشی های معمولی خواهد داشت یا خیر؟

در سال ۲۰۱۹ وبسایت انگجت گزارشی منتشر کرد و در آن مدعی شد که دوربین سلفی زیر نمایشگر در یکی از نمونه های اولیه اوپو هنوز جا برای بهبود دارد و شرکت سازنده می تواند دقت رنگ و وضوح تصاویر آن را افزایش دهد و هنوز مشخص نیست که آیا گوشی جدید ZTE هم چنین مشکلی دارد یا خیر؟

ZTE همچنین گفته که Axon 20 5G به زودی در خارج از چین نیز عرضه خواهد شد که این خبر خوبی برای علاقمندان به تکنولوژی دوربین زیر نمایشگر است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • Ahmad.Eskati
    Ahmad.Eskati | ۳۱ مرداد ۱۳۹۹

    به نظرم عکسی که منتشر کردن عالیه ?
    یه عکس که حالت های دوربین(ناچ کنار، ناچ وسط، پاپ آپ و...) رو با حالت های جالبی نشون میده و در آخر:دوربین زیر نمایشگر و چهره ای خندان یا لبخند ?
    خیلی جالبه...

  • آریا
    آریا | ۳۰ مرداد ۱۳۹۹

    شرکتهای چینی عادت دارن تکنولوژی های نا پخته و به بلوغ نرسیده رو سریع وارد بازار کنند . نمونه اش اون سنسورهای اولیه اثر انگشت زیر نمایشگر یا همین دوربین زیر نمایشگر
    فقط میخوان اسم اولین بودن روشون باشه حالا کاربردی باشن یا نه معلوم میشه به زودی

  • mhb
    mhb | ۳۰ مرداد ۱۳۹۹

    اگه دوربین وسط صفحه باشه خیلی عالی میشه

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۳۰ مرداد ۱۳۹۹

    سلام
    خیلی هم عالیه . واقعا حفره سلفی روی تجربه کاربری تاثیر واقعا بدی دارد به خصوص روی فیلم دیدن و بازی
    ...............
    اگر مثل عکس مکان (تکنولوژی زیر صفحه نمایش اوپو ) کِدِر و مشخص باشه واقعا خیلی مسخره میشه .

    • alimardaniiii
      alimardaniiii | ۳۰ مرداد ۱۳۹۹

      ذر عکس مقابل مکان دوربین سلفی ، با اینکه زیر صفحه نمایش است باز هم قابل مشاهده است و این واقعا هیچ فرقی با بودن دوربین سلفی نداره.

مطالب پیشنهادی