ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

وسترن دیجیتال از My Passport SSD رونمایی کرد؛ دو برابر سریع‌تر از نسل قبل

شرکت وسترن دیجیتال از حافظه SSD جدید به نام My Passport SSD رونمایی کرد. این محصول که از درگاه USB 3.2 Gen 2 استفاده می‌کند، به فناوری NVMe مجهز شده و سرعت خواندن و نوشتن ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

شرکت وسترن دیجیتال از حافظه SSD جدید به نام My Passport SSD رونمایی کرد. این محصول که از درگاه USB 3.2 Gen 2 استفاده می‌کند، به فناوری NVMe مجهز شده و سرعت خواندن و نوشتن آن به ترتیب ۱۰۵۰ و ۱۰۰۰ مگابایت بر ثانیه اعلام شده است.

وسترن دیجیتال My Passport SSD در ظرفیت‌های مختلف تا ۲ ترابایت قابل خریداری است و همانند اکثر حافظه‌های SSD و محصولات سری پاسپورت در کف دست جای می‌گیرد. از ویژگی‌های قابل توجه آن می‌توان به کیس فلزی اشاره کرد که با گوشه‌های خمیده و طرح برجسته ظاهر این محصول را تا حدودی از یکنواختی دور کرده است.

به گفته سازنده My Passport SSD در برابر ضربه و تکان مقاوم بوده و در صورت سقوط از ارتفاع ۱.۹ متری عملکرد خود را حفظ می‌کند. این محصول همراه با کابل USB-C و آداپتور USB-A به دست مشتری رسیده و با سیستم عامل mac و کامپیوترهای ویندوزی سازگار است.

آن‌طور که وسترن دیجیتال می‌گوید، حافظه My Passport SSD داده‌ها را دو برابر سریع تر از نسخه قبلی (مدل سال ۲۰۱۸) انتقال می‌دهد و از قابلیت استاندارد رمزنگاری پیشرفته (AES) با کلیدهای ۲۵۶ بیتی برای رمزگذاری داده‌ها استفاده می‌کند.

حافظه وسترن دیجیتال My Passport SSD در ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت به قیمت ۱۱۹.۹۹ دلار و ۱ ترابایت به قیمت ۱۸۹.۹۹ دلار (هر دو به رنگ نقره ای) از هم اکنون از آمازون و Best Buy قابل خریداری است. به گفته سازنده رنگ‌های متنوع تر و ظرفیت ۲ ترابایتی این محصول نیز اواخر سال جاری میلادی روانه بازار خواهد شد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۳۱ مرداد ۱۳۹۹

    با این قیمت دلار فقط میشه اینها رو تو خبر ها خوند .

    • نیما
      نیما | ۳۱ مرداد ۱۳۹۹

      اینا رو میشه خرید ولی گرافیک و cpu خریدش سخت شده

مطالب پیشنهادی