ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال برگزاری رویداد اپل در تاریخ ۲۰ شهریور

روز گذشته فید آزمایشی جدیدی در رابطه با رویداد پیش روی اپل در کانال یوتیوب این شرکت منتشر و بلافاصله حذف شد. تاریخ به نمایش در آمده در این فید  ۱۰ سپتامبر مصادف با ۲۰ ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۳۱ مرداد ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

روز گذشته فید آزمایشی جدیدی در رابطه با رویداد پیش روی اپل در کانال یوتیوب این شرکت منتشر و بلافاصله حذف شد. تاریخ به نمایش در آمده در این فید  ۱۰ سپتامبر مصادف با ۲۰ شهریور ماه بود.

این تاریخ به احتمال زیاد مربوط به رونمایی از آیفون 12 می شود؛ اگر خاطرتان باشد سال گذشته نیز رویداد معرفی آیفون 11 در همین تاریخ برگزار شد و بعید نیست که تاریخ برگزاری مراسم سالانه اپل تغییری نکرده باشد.

البته بد نیست اشاره کنیم که امسال ۲۰ شهریور ماه روز پنجشنبه خواهد بود (که برای برگزاری رویدادهای اپل کمی غیر معمولی است) و نکته دیگر اینکه اپل پیشتر اعلام کرد عرضه آیفون 12 چند هفته دیرتر از روال همیشگی اتفاق می افتد. با در نظر داشتن همین دو نکته بعید به نظر می رسد که تاریخ ۱۰ سپتامبر برای برگزاری این مراسم واقعی باشد و به احتمال زیاد این مراسم کمی دیرتر برگزار می شود.

البته همچنان احتمال برگزاری کنفرانس خبری اپل در شهریور ماه وجود دارد اما آنطور که افشا کننده ای به نام جان پروسر گفته است اپل رویداد خبری خود را در ماه اکتبر (مهرماه) برگزار خواهد کرد و حتی تاریخ دقیق آن نیز احتمالا ۲۱ مهرماه خواهد بود.

برخی هم گمانه زنی کرده اند که این رویداد در تاریخ ۷ سپتامبر (۱۷ شهریور ماه) برگزار می شود. این تاریخ هم به احتمال زیاد مردود است چون مصادف شده با روز کارگر که در آمریکا تعطیل رسمی است. یازدهم سپتامبر (مصادف با ۲۱ شهریور) هم روز جمعه است که اپل معمولا از برگزاری مراسم های خود در آن خودداری میکند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی