ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل واچ سری ۵ پرفروش‌ترین ساعت هوشمند در نیمه اول ۲۰۲۰ شد

جدیدترین گزارش درباره بازار ساعت‌های هوشمند منتشر شده که نشان می‌‌دهد اپل واچ سری ۵ و سری ۳ در نیمه اول سال جاری میلادی بیشترین فروش را تجربه کرده‌اند. اپل توانسته در این بازی زمانی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۰۰

جدیدترین گزارش درباره بازار ساعت‌های هوشمند منتشر شده که نشان می‌‌دهد اپل واچ سری ۵ و سری ۳ در نیمه اول سال جاری میلادی بیشترین فروش را تجربه کرده‌اند.

اپل توانسته در این بازی زمانی بیش از نیمی از درآمد بازار ساعت‌های هوشمند را به حساب بانکی خود واریز کند که نسبت به سهم ۴۳.۲ درصدی آن در نیمه اول سال ۲۰۱۹، رشد مناسبی داشته است. این کمپانی توانسته میزان عرضه محصولات خود را ۲۲ درصد افزایش دهد که با توجه به شیوع کرونا در سراسر جهان، بسیار مناسب ارزیابی می‌شود.

شیوع این بیماری کشنده نتوانسته مانع از افزایش درآمد شرکت‌ها شود و در این بازه زمانی شاهد رشد قیمت‌ها بوده‌ایم. اپل واچ سری ۵ پرفروش‌ترین ساعت هوشمند در نیمه اول سال ۲۰۲۰ بوده و پس از آن اپل واچ سری ۳ قرار گرفته است. در مقام‌های بعدی شاهد قرارگیری ساعت‌های هواوی واچ GT2، سامسونگ گلکسی واچ اکتیو ۲ و Imoo Z3 5G هستیم.

اپل واچ

با توجه به پرفروش‌ترین محصولات در نیمه اول امسال، درآمد بالاتر هواوی نسبت به سامسونگ منطقی به نظر می‌رسد. با وجود اینکه محصولی از گارمین در جمع ۵ ساعت پرفروش نیمه اول ۲۰۲۰ وجود ندارد، از نظر درآمد توانسته در مقام دوم قرار بگیرد. محصولات خانواده «Forerunner» و «Fenix» عملکرد مناسبی در این بازه زمانی داشته‌اند.

با توجه به عملکرد نامناسب فیت‌بیت در بازار، فروش بالای محصولات گارمین تا حدودی تعجب‌برانگیز است. این دو کمپانی به صورت مستقیم با هم رقابت می‌کنند و فیت‌بیت فروش بالایی در بخش گجت‌های سلامتی و ورزشی تجربه می‌کند.

با وجود چنین موضوعی، در بخش ساعت‌های هوشمند فیت‌بیت نتوانسته فروش بالایی را تجربه کند و در رتبه هفتم پس از برند «Amazefit» قرار گرفته است. در رتبه هشتم لیست برند «فسیل» با سهم ۲.۱ درصدی به چشم می‌خورد. در حالت کلی سیستم Wear OS گوگل در بازار سهمی برابر ۱۰ درصد دارد که بسیار پایینتر از watchOS است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی