ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پای سهم‌خواهی اپ استور به برنامه‌های رایگان هم باز شد؛ وردپرس قربانی جدید

وردپرس مدعی شده اپل به خاطر عدم وجود گزینه پرداخت درون برنامه‌ای مانع به‌روزرسانی و رفع باگ برنامه آنها در اپ استور شده و این در حالی است که خدمات اپلیکیشن به صورت رایگان در ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

وردپرس مدعی شده اپل به خاطر عدم وجود گزینه پرداخت درون برنامه‌ای مانع به‌روزرسانی و رفع باگ برنامه آنها در اپ استور شده و این در حالی است که خدمات اپلیکیشن به صورت رایگان در اختیار کاربران قرار گرفته است.

وردپرس یکی از محبوبترین سیستم‌های مدیریت محتوا برای توسعه سایت در دنیا است و اپلیکیشن iOS وردپرس هم به کاربر اجازه می‌دهد به صورت رایگان سایت‌ها را طراحی و مدیریت کنند. اخیرا «Matt Mullenweg»، توسعه دهنده وردپرس در توییتی مدعی شده که اپل به خاطر فقدان گزینه پرداخت درون برنامه‌ای مانع به‌روزرسانی و رفع باگ اپ آنها در اپ استور شده و این در حالی است که اپ مذکور خدمات را به رایگان در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این شرکت گزینه‌های نیازمند پرداخت هزینه مثل خرید دامنه و بسته‌های طراحی پیشرفته را در سایت WordPress.com ارائه کرده و در برنامه مذکور خبری از آنها نیست.

قوانین اپ استور اپل به تازگی تغییر کرده و دست برخی از توسعه ...

اپل در گفتگو با ورج تایید کرده که اینکار بر پایه قوانین اپ استور انجام شده که بر اساس آن اگر اپلیکیشن اجازه دسترسی کاربر به محتوا یا قابلیتی را بدهند که در سرویس یا اپی دیگر از همان توسعه‌دهنده خریداری شده، باید گزینه پرداخت درون برنامه‌ای را هم در نظر بگیرند.

اپل در حالی مانع انتشار به‌روزرسانی برای این اپ شده که میلیون‌‌ها سایت در دنیا از پلتفرم وردپرس استفاده می‌کنند و همانطور که «بن تامپسون»، بنیانگذار کمپانی Startcherry می‌گوید کمپانی کوپرتینویی در واقع امنیت این سایت‌ها را گروگان کارمزد ۳۰ درصدی خود کرد است.

وردپرس ناچار شده برای آپدیت اپ نسخه جدید آنرا با قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای برای خرید دامنه‌ها به اپ استور بیاورد. به عبارت دیگر ثروتمندترین شرکت دنیا با ارزشی بالغ بر ۲ تریلیون دلار در این نبرد پیروز شده و توانسته یک اپلیکیشن رایگان را وادار به ارائه گزینه خرید کند تا از قبل آن ۳۰ درصد به جیب بزند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • GHAEM
    GHAEM | ۳ شهریور ۱۳۹۹

    اپل دیگه داره شورشو درمیاره

  • M.Sobhan
    M.Sobhan | ۲ شهریور ۱۳۹۹

    توی اپ استور منتشر نکنن تا اپل ی ضرر بزرگ بکنه و کسایی ک ورد پرس رو میخوان سیستمشون رو عوض کنن

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی