ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

لوسید Air بیشترین سرعت شارژ را در بین خودروهای الکتریکی دارا خواهد بود

لوسید Air یکی از مورد انتظارترین خودروهای برقی جهان محسوب می‌شود. این سدان سبز که نهم سپتامبر (19 شهریور) امسال رونمایی خواهد شد، از مشخصات قابل توجهی برخوردار بوده و توانایی‌های حرکتی آن حداقل روی ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۱۵

لوسید Air یکی از مورد انتظارترین خودروهای برقی جهان محسوب می‌شود. این سدان سبز که نهم سپتامبر (19 شهریور) امسال رونمایی خواهد شد، از مشخصات قابل توجهی برخوردار بوده و توانایی‌های حرکتی آن حداقل روی کاغذ برتر از رقبا است.

یکی از ویژگی‌های Air که شرکت لوسید بر آن تاکید می‌کند، پشتیبانی از فناوری شارژ بسیار سریع است. طبق ادعای این شرکت، Air بیشترین سرعت شارژ را در بین تمامی خودروهای الکتریکی دارا خواهد بود.

لوسید Air
پیتر رالینسون مدیرعامل لوسید موتورز در کنار پروتوتایپ سدان Air؛ این مهندس مشهور پیش‌تر ناظر پروژه وایت استار (اسم رمز پروژه تسلا مدل S) بود

به گفته استارتاپ آمریکایی، Air با تکیه بر فاکتورهایی چون معماری 900V+، سلول‌ها و سیستم پیچیده باتری و همچنین سیستم مدیریت حرارت پیشرفته از نرخ شارژ 300 کیلووات پشتیبانی نموده و با هر دقیقه شارژ می‌تواند انرژی لازم برای پیمایش 20 مایل (معادل 32 کیلومتر) مسافت را در خود ذخیره کند. به عبارت دیگر با کمتر از 20 دقیقه شارژ لوسید Air قادر خواهد بود تا 300 مایل (482 کیلومتر) مسافت را پشت سر بگذارد که در صورت تحقق در دنیای واقعی رقمی ایده‌آل محسوب می‌شود.

طبق توافقات انجام شده بین لوسید موتورز و شرکت الکتریفای امریکا (Electrify America) دارندگان Air در ایالات متحده خواهند توانست به مدت سه سال از شبکه شارژ این شرکت استفاده کنند. برای اینکه مالکین بتوانند به راحتی ایستگاه‌های شارژ الکتریفای امریکا را پیدا کنند، محل آنها روی نقشه به نمایش گذاشته می‌شود.

برای شارژ خانگی، لوسید موتورز یک ایستگاه اختصاصی توسعه داده است. این ایستگاه به شکلی طراحی شده که در مواقع ضروری می‌تواند لوسید Air را به یک پاوربانک بزرگ تبدیل کند. در این حالت باتری Air به عنوان منبع تامین انرژی خانه مورد استفاده قرار می‌گیرد. در نصب شارژرهای خانگی لوسید موتورز با Qmerit همکاری خواهد کرد. آنطور که این شرکت افزوده، سدان Air به پورت استاندارد CCS و شارژر 19.2 kW AC مجهز خواهد بود.

ناگفته نماند لوسید موتورز وعده داده سدان Air طبق استاندارد EPA با شارژ کامل قادر خواهد بود تا 517 مایل (832 کیلومتر) مسافت را طی کند. این رقم در حدود 200 کیلومتر بیشتر از بهینه‌ترین نسخه تسلا مدل S است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱ شهریور ۱۳۹۹

    لوسید بنز کلاس اس کاشین های الکتریکیه .
    قیمتش هم در حد هون بنز کلاس اسه. برای همه اقشار نیست
    خیلی هم لوکسه

    • آریا
      آریا | ۱ شهریور ۱۳۹۹

      این ویدیوش رو ببینید تا خودتون متوجه بشید چی میگم
      https://youtu.be/zKWTjlBksqM

مطالب پیشنهادی