ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

امکان پیدا کردن گوشی‌های گم شده سامسونگ در حالت آفلاین فراهم شد

اگر صاحب گوشی سامسونگ هستید و آن را گم کرده‌اید، قابلیت «Find My Mobile» امکان پیدا کردن آن را فراهم می‌کند، البته برای چنین کاری اتصال دستگاه شما به اینترنت اجباری بود. حالا با قابلیت ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

اگر صاحب گوشی سامسونگ هستید و آن را گم کرده‌اید، قابلیت «Find My Mobile» امکان پیدا کردن آن را فراهم می‌کند، البته برای چنین کاری اتصال دستگاه شما به اینترنت اجباری بود. حالا با قابلیت جدید می‌توانید آن را حتی در حالت آفلاین پیدا کنید.

اخیرا افشاگر معروف، «مکس وین‌باخ» دو اسکرین شات در حساب توییتری خود منتشر کرده و از ویژگی جدید FInd My Mobile خبر داده است. طبق این اسکرین شات‌ها، قابلیت ردیابی آفلاین را می‌تواند با مراجعه به بخش «Offline Finding» فعال کرد. در این صفحه نوشته شده:

«این ویژگی امکان پیدا شدن گوشی شما توسط دستگاه‌های گلکسی را بدون اتصال به شبکه فراهم می‌کند. همچنین توسط آن می‌توانید از گوشی خود برای اسکن دستگاه‌های گلکسی گم شده استفاده کنید. اگر ایربادها و ساعت‌های هوشمند آخرین محصولات متصل به گوشی شما باشند، آن‌ها را نیز می‌توانید پیدا کنید.»

اگر گوشی گم شده آفلاین باشد و یک دستگاه گلکسی در نزدیکی آن قرار بگیرد، می‌توانید آن را پیدا کنید. اگر گوشی فرد دیگری گم شده و آفلاین باشد، شما نیز می‌توانید با دستگاه خود، آن را پیدا کنید.

سامسونگ

در حالی که سامسونگ اخیرا این ویژگی را دستگاه‌های خود اضافه کرده، از زمان انتشار سیستم عامل iOS 13 قابلیت پیدا کردن آیفون در حالت آفلاین در اختیار کاربران قرار گرفته است. تا زمانی که دستگاه شما روشن باشد، با استفاده از بلوتوث می‌توانید آن را پیدا کنید.

برای فعال کردن این قابلیت روی آیفون با سیستم عامل iOS 13 باید به تنظیمات بروید، نام خود را انتخاب و سپس گزینه «Find My» را لمس کنید. در ادامه باید گزینه «Find My iPhone» را انتخاب کرده و این قابلیت را فعال کنید و در نهایت با فعالسازی پیدا کردن آفلاین و ارسال آخرین موقعیت، به چنین ویژگی دسترسی پیدا می‌کنید.

با توجه به افزوده شدن این قابلیت به گوشی‌های سامسونگ، پیدا کردن این محصولات در آینده کار ساده‌تری خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • molavy
    molavy | ۴ شهریور ۱۳۹۹

    مشکل گم شدن نیست، مشکل دزدیدن هستش که اونم چند ثانیه اول خاموش میکنه تمام

مطالب پیشنهادی