ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

احتمال توقف تولید سری نوت از سال آینده؛ عرضه گلکسی S21 الترا با قلم S Pen

گزارشی منتشر شده که اگر صحت داشته باشد از تغییرات گسترده در پرچمداران سامسونگ در سال ۲۰۲۱ خبر می‌دهد. به گزارش SamMobile، سامسونگ از سال آینده تولید سری نوت را کنار می‌گذارد و به همین ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

گزارشی منتشر شده که اگر صحت داشته باشد از تغییرات گسترده در پرچمداران سامسونگ در سال ۲۰۲۱ خبر می‌دهد.

به گزارش SamMobile، سامسونگ از سال آینده تولید سری نوت را کنار می‌گذارد و به همین دلیل گلکسی S21 از قلم S Pen پشتیبانی خواهد کرد. قلم S Pen فقط با گرانقیمت ترین پرچمدار این سری یعنی گلکسی S21 الترا سازگار خواهد بود.

در این گزارش نوشته شده که گلسی S21 در حال حاضر با اسم رمز «Unbound» در دست ساخت است. سری گلکسی S21 سه مدل خواهد داشت و اگر سامسونگ تغییری در نحوه نامگذاری گوشی‌هایش اعمال نکند، این سه مدل گلکسی S21، گلکسی +S21 و گلکسی S21 الترا نام خواهند گرفت. قلم S Pen فقط همراه با مدل الترا به بازار عرضه خواهد شد.

در ادامه گزارش آمده که عرضه سری نوت ۲۱ در نیمه دوم سال ۲۰۲۱ در هاله‌ای از ابهام قرار دارد. سامسونگ ممکن است گلکسی Z فولد ۳ را نیز همراه با قلم S Pen روانه بازار کند. اگر این پیش بینی درست از آب در بیاید، گوشی تاشوی بعدی سامسونگ تنها پرچمداری خواهد بود که این سازنده کره‌ای در نیمه دوم سال بعد به بازار عرضه می‌کند.

اگر این شایعه درست باشد، سامسونگ ضرر قابل توجهی را از لحاظ صادرات گوشی خواهد دید. این شرکت معمولاً ۱۰ میلیون واحد از گلکسی نوت جدید را پیش از پایان سال صادر می‌کند و بسیار بعید به نظر می‌رسد بتواند چنین آماری را برای گوشی تاشوی خود حداقل تا چند سال آینده تکرار کند.

سامسونگ همچنین از لحاظ حجم تولید نمایشگر تاشو با فناوری UTG برای گلکسی Z فولد ۳ در تنگنا قرار خواهد گرفت. این شرکت در حال حاضر ماهانه ۶۰۰ هزار نمایشگر UTG تولید می‌کند و قصد دارد تا پایان سال جاری میلادی ظرفیت تولید را به ۱ میلیون برساند. بنابراین توانایی تولید گوشی تاشو در حجم بسیار بالا همانند سری نوت را نخواهد داشت.

اگر این خبر صحت داشته باشد، به این معنی است که گلکسی نوت ۲۰ آخرین گوشی از خانواده نوت بوده و کاربران باید با این سری خاطره انگیز خداحافظی کنند. احتمالاً سامسونگ قصد دارد با کنار گذاشتن تولید سری نوت مسیر را برای حضور قدرتمند سری گلکسی Z فولد در بازار هموار کند. عرضه این گوشی تاشو با قلم S Pen طرفداران سری نوت را به خرید این گوشی سوق خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۳ شهریور ۱۳۹۹

    امیدوارم سامسونگ در سال 2021 سلفی زیر صفحه نمایش استفاده کنه و نخسه به روز شده Galaxy S10e که گوشی جمع و جور و عالی بود رو هم ارائه بدهد.

مطالب پیشنهادی