ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

جیپ بر روی دو چرخ؛ اولین دوچرخه برقی Jeep ساخت چین خواهد بود

دوچرخه برقی جدید جیپ مجهز به یک موتور برقی با حداکثر توان 1500 وات به طور رسمی توسط شرکت جیپ و شریک سازنده آن در بخش دوچرخه‌های برقی رونمایی شد. این دوچرخه برقی به مدد ...

پویا بهرامی
نوشته شده توسط پویا بهرامی | ۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۵

دوچرخه برقی جدید جیپ مجهز به یک موتور برقی با حداکثر توان 1500 وات به طور رسمی توسط شرکت جیپ و شریک سازنده آن در بخش دوچرخه‌های برقی رونمایی شد.

این دوچرخه برقی به مدد موتور برقی و سیستم فنربندی کامل خود توانایی‌های حرکتی بسیار خوبی در مسیرهای خارج از جاده‌ای از خود نشان داده است.

در سال‌های گذشته خودروسازان بزرگ از علاقه خود بر تولید دوچرخه‌های برقی لوکس پرده برداشته‌اند و میزان فروش این دست از دوچرخه‌ها نیز رشد محسوسی یافته است.

جیپ حتی قصد دارد در آینده‌ای نزدیک از مدل تمام برقی رنگلر به عنوان یک شاسی بلند خارج جاده‌ای پرده‌برداری کند.

دوچرخه برقی

موتور برقی مرکزی کار شده در این دوچرخه در حالت کارکرد عادی 750 وات نیرو تولید می‌کند و در حالت حداکثر کارکرد توان به 1500 وات نیز می‌رسد. جیپ این دوچرخه برقی را با مشارکت شریک خود یعنی Quietkat تولید کرده است.

این دوچرخه برقی گران قیمت برچسب قیمتی برابر با 5899 دلار دارد که بسیار گران قیمت‌تر از مدل‌های محبوب بازار همچون RadRover با برچسب قیمت 1499 دلار و Lectric XP با برچسب قیمت 899 دلار است.

با حداکثر گشتاور 160 نیوتن متری، این دوچرخه به راحتی هرچه تمام‌تر از پس مسیرهای پرشیب بر می‌آید که همین موضوع بازار هدف دوچرخه‌سواران حرفه‌ای و نیمه حرفه‌ای را مشخص می‌کند. این دوچرخه در کشور چین بر روی خط تولید قرار خواهد گرفت. جیپ از سیستم فنربندی رده بالای RockShox به همراه ترمزهای دیسکی هیدرولیکی مجهز به 4 پیسوتن و دنده 10 سرعته در این محصول استفاده کرده است.

جیپ تنها شرکت آمریکایی نیست که قصد تولید دوچرخه‌های برقی پر قدرت را دارد و هارلی دیویدسون نیز در ادامه تولید دوچرخه‌های برقی خود قصد دارد تا دوچرخه و اسکوترهای برقی متعددی را به تولید برساند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Mr. Saxobeat
    Mr. Saxobeat | ۳ شهریور ۱۳۹۹

    یعنی براتون متاسفم با این الگوریتم و سیستمی که پیاده کردید برای جلوگیری از کلمات توهین امیز.
    من میخوام بدونم کدوم کلمه رو این سیستم توهین امیز در نظر گرفته؟بگید من در جریان باشم سری بعد اون کامه رو بکار نبرم

  • Mr. Saxobeat
    Mr. Saxobeat | ۳ شهریور ۱۳۹۹

    قیمتش نسبت به دوچرخه های دانهیل معروف خوبه و رقابتی هست مثل santa cruz و scott یه یسری از مدل های دانهیلش که هییریدی هم نیست طرف های شش هزار دلار هست.البته بدنه اونها از کربن و سیستم دنده wireless هست و نمیشه مقایسه اش کرد با این ها ولی از لحاظ قیمتی با دوچرخه های کاملا حرفه ای و برند امریکایی قابل رقابته. البته یه مسیله ای هم هست ادم های حرفه ای بیشتر بازم میرن سمت کمپانی هایی که برند هست.این قیمت برای این دوچرخه تازه وارد زیادی گزاف هست.کار عاقلانه شون سیستم فنر بندی rockshox هست
    ولی سانتا کروز یه چی دیگست?.

  • نیما
    نیما | ۳ شهریور ۱۳۹۹

    این به پول ما میشه ۱۳۵ میلیون تومن???
    یعنی از ماشین بهتره؟

مطالب پیشنهادی