ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سری جدید ماشین لباسشویی‌های هوشمند جی‌پلاس رونمایی شد

کمتر از دوسال از تولد برند ایرانی جی‌پلاس می‌گذرد و حالا بعد از معرفی سری اول ماشین‌لباسشویی‌های جی‌پلاس، این برند از ماشین‌لباسشویی‌های 8 کیلویی خود با نام K824 و K844 در دورنگ سفید و نقره‌ای ...

تحریریه دیجیاتو
نوشته شده توسط تحریریه دیجیاتو | ۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۳

کمتر از دوسال از تولد برند ایرانی جی‌پلاس می‌گذرد و حالا بعد از معرفی سری اول ماشین‌لباسشویی‌های جی‌پلاس، این برند از ماشین‌لباسشویی‌های 8 کیلویی خود با نام K824 و K844 در دورنگ سفید و نقره‌ای و با امکانات متنوع رونمایی کرد.

این دو مدل ماشین لباسشویی هوشمند، مجهز به آخرین تکنولوژی موتورهای شستشو هستند که علاوه بر عمر بادوام، توانایی اجرای چندین برنامه شستشو را دارند. استفاده از موتور هوشمند اینورتر در تجهیز ماشین‌لباسشویی‌های جی‌پلاس در کنار اجرای ۱۵ برنامه کاربردی از جمله مراقبت از لباس‌های بسیار حساس یا همان قابلیت لانژری از ویژگی‌های متمایز این محصول به‌شمار می‌آید. از تفاوت‌های این دو مدل 8 کیلویی با هم، نیز می‌توان به ابعاد و دور موتور متفاوت اشاره کرد.

اما برای تهیه این دو مدل جدید در این روزهای شیوع بیماری کرونا، یکی از گزینه‌های مطمئن، خرید امن از فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس است. در این فروشگاه، می‌توانید با صرف زمان کوتاهی، اطلاعات فنی هر دو مدل جدید را بررسی کنید و در صورت تمایل با چند کلیک ساده، خریدتان را انجام دهید. ضمن آنکه با توجه به نوسانات قیمت، در این فروشگاه، محصولات با قیمت مصوب اعلام شده از جانب شرکت به فروش می‌رسند که این موضوع خود از جمله مزایای خرید از این فروشگاه آنلاین است.

مهدی نجفی مدیر فروشگاه آنلاین گلدیران پلاس در مورد فروش اینترنتی محصولات گلدیران گفت: «به محض ورود محصول جدید جی‌پلاس در بازار، با توجه به جریانات اخیر مانند نوسانات قیمتی در بازار و حاشیه‌های بازار عرضه و تقاضا، متاسفانه شاهد قیمت‌های متفاوت فروش محصولات در بازار هستیم. اما ما در فروشگاه گلدیران پلاس همواره بر روی فروش محصولات گلدیران به قیمت مصوب شرکتی، پافشاری کرده‌ایم. مشتریان گلدیران پلاس، با صرف زمان کوتاهی در این فروشگاه، متوجه اختلاف قیمت بازار و فروشگاه می‌شوند و می‌توانند محصولات متنوع جی‌پلاس را با قیمت مناسب در گلدیران پلاس و به صورت آنلاین خریداری کنند.»

در حال حاضر نیز بعد از مدتی وقفه در عرضه ماشین لباسشویی‌های جی‌پلاس، دو مدل جدید K824 و K844 با ظرفیت 8 کیلوگرم در فروشگاه قابل خریداری است که مشتریان می‌توانند با چند کلیک، خریدی مطمئن را تجربه کنند ضمن آنکه حمل محصول تا درب منزل مشتری و نصب و راه‌واندازی آن هم توسط تکنسین‌های فنی گلدیران انجام خواهد شد و تمامی هماهنگی‌ها طبق مفاد گارانتی گلدیران به صورت رایگان توسط تیم خدمات پس از فروش گلدیران پلاس خدمت مشتریان ارائه می‌گردد.

چنانچه قصد خرید یا کسب اطلاعات بیشتر از امکانات فنی و قیمت این دو مدل ماشین لباسشویی را دارید، می‌توانید به فروشگاه اینترنتی گلدیران پلاس مراجعه کنید و یا با شماره 02184738 تماس بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • پروفسور قنبری
    پروفسور قنبری | ۴ شهریور ۱۳۹۹

    بنده یخچال فریزر، لباسشویی 8 کیلویی و تلوزیون 40 اینچ جی پلاس رو دوماهی هست خریداری کردم
    یخچال کیفیت خوبی داره و بی صدا هست
    لباسشویی با اینکه تسمه ای هست اما توی آبکشی و دور بالا بدون صدا مار میکنه فقط تخلیه آبش صدا داره و بازم بنده راضی هستم
    تلوزیون هم کیفیت تصویر و زنگ بسیار خوبی داره و نسبت به قیمتش ارزش بالایی داره

    همه این محصولات رو با قیمت خیلی متناسب تر از بازار از خود فروشگاه جی پلاس خریدم ، رایگان ارسال کردن، تا طبقه سوم آوردن و رایگان نصب کردن و رفتن

    نسبت ب کالاهای ایرانی یه حال بدی داشتم قبلا اما جی پلاس اسمش هم قشنگ هست و اطمینان میده که جنس خوبیه
    درسته دوماه بیشتر نیست ک خریدم اما تا حالا راضیم از خریدم. امیدوارم هر روز کیفیت محصولاتشون بیشتر بشه

  • fayyaz.saeed
    fayyaz.saeed | ۳ شهریور ۱۳۹۹

    محمدمارتین عزیز، تا وقتی حاضر نباشی کارگر هموطنت را بذاری سرکار ولو اینکه اندکی بیشتر پول بدی هرگز تولید ملی معنی نخواهد یافت.
    خودتم آخرش ناچار میشی بری کاگری همون خارجی را بکنی.
    من به هزار تا ایراد و آسیب و نابسامانی و فساد دیگه کار ندارم. اما اینی ک شما گفتی منطقی نیست

    • Hosi
      Hosi | ۳ شهریور ۱۳۹۹

      درسته دیگه همه ایرانی ها هم که بد نیستن. یادمه بچه بودیم پاکشوما ماشین لباسشویی میزد عمری. یا تا ده دوازده سال پیش مارک فراسو لوازم جانبی کامپیوتری خیلی خوبی میزد. ولی یه مشکلی که هست اینه که تحریم ها باعث ضربه خوردن همین تولیدی های داخلی هم میشه بخاطر مواد اولیه و استفاده از تکنولوژی های روز

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۳ شهریور ۱۳۹۹

    ال‌جی مگه مارو تحریم نکرده خارج نشده از ایران باز داستان جی پلاس چیه؟؟

  • MOHAMMADmartin
    MOHAMMADmartin | ۳ شهریور ۱۳۹۹

    ساخت ایران هست ولی قیمتش نزدیک به مارک ال‌جی سامسونگ هستش الهی هرگز نباشه همچین تولید ملی

  • Hosi
    Hosi | ۳ شهریور ۱۳۹۹

    اینا با همکاری ال جی ساخته میشن؟ اگه اینطوری باشه خوبه

    • نیما
      نیما | ۳ شهریور ۱۳۹۹

      آره زیر مجموعه ال جی هست با قیمت مناسب تر ولی کیفیت فکر نکنم خوبه باشه

      • Hosi
        Hosi | ۳ شهریور ۱۳۹۹

        ممنون از راهنمایی✌️

مطالب پیشنهادی