ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گوشی‌های میان رده و اقتصادی وان پلاس با قیمت زیر ۲۵۰ دلار در راهند

وان پلاس اخیرا گوشی میان رده نورد را معرفی کرده، با این حال می‌خواهد سهم بیشتری در بازار داشته باشد. در همین راستا در آینده از گوشی‌های میان رده و اقتصادی جدیدی رونمایی خواهد کرد. ظاهرا ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

وان پلاس اخیرا گوشی میان رده نورد را معرفی کرده، با این حال می‌خواهد سهم بیشتری در بازار داشته باشد. در همین راستا در آینده از گوشی‌های میان رده و اقتصادی جدیدی رونمایی خواهد کرد.

ظاهرا وان پلاس می‌خواهد در بخش گوشی‌های میان رده و اقتصادی با برندهایی مانند شیائومی، ریلمی و سامسونگ رقابت کند. اخیرا افشاگری با حساب توییتری «Chun» اطلاعات جدیدی درباره گوشی میان رده جدید این کمپانی چینی منتشر کرده است.

طبق گفته این افشاگر، وان پلاس برای این محصول خود چیپست اسنپدراگون ۶۶۲/۶۶۵ درنظر می‌گیرد و اواخر ماه آینده میلادی آن را معرفی می‌کند. از آنجایی که این پردازنده از شبکه 5G پشتیبانی نمی‌کند، انتظار می‌رود تنها در کشور هند به فروش برسد. احتمالا این محصول قیمتی در محدوده ۲۱۳ تا ۲۴۰ دلار داشته باشد.

وان پلاس

یک حساب توییتری دیگر به نام «The Tech Guy» درباره گوشی اقتصادی این برند اطلاعاتی منتشر کرده. این دستگاه به چیپست اسنپدراگون ۴۶۰ مجهز خواهد شد که عملکرد پایینتری در مقایسه با پردازنده‌های سری اسنپدراگون ۶۰۰ کوالکام دارد. در حال حاضر اطلاعات بیشتری درباره این محصول منتشر نشده، با این حال با توجه به چیپست مورد استفاده، می‌توان به عدم پشتیبانی از شبکه 5G و قیمت کمتر از ۲۵۰ دلار آن پی برد.

وان پلاس نزدیک به یک ماه پیش پس از چندین سال از یک گوشی میان رده با نام نورد رونمایی کرد. این گوشی هوشمند قیمت بسیار کمتری نسبت به گوشی‌های سری وان پلاس ۸ دارد، با این حال همچنان از مشخصات فنی مناسبی بهره می‌برد.

این گوشی هوشمند به صفحه نمایش ۶.۴۴ اینچی ۹۰ هرتزی مجهز شده و دارای چیپیست اسنپدراگون 765G با قابلیت پشتیبانی از شبکه 5G و دوربین اصلی چهارگانه است. وان پلاس نورد در نسخه‌های مختلف به فروش می‌رسد که بالاترین مدل آن به ۱۲ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و قیمتی برابر ۴۹۹ یورو دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی