ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

طراحی گوشی ال جی Wing با نمایشگر چرخان به نمایش گذاشته شد [تماشا کنید]

چندین ماه پیش گزارشی مبنی بر توسعه گوشی ال جی با نمایشگر چرخان منتشر شد که اسم رمز «Wing» را یدک می‌کشید. حالا ویدیویی از این دستگاه منتشر شده است. در حالی که در گذشته ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

چندین ماه پیش گزارشی مبنی بر توسعه گوشی ال جی با نمایشگر چرخان منتشر شد که اسم رمز «Wing» را یدک می‌کشید. حالا ویدیویی از این دستگاه منتشر شده است.

در حالی که در گذشته تصویری از امکان استفاده از نمایشگر اصلی به صورت افقی خبر داده بود، صفحه نمایش اصلی دستگاه موجود در این ویدیو به صورت عمودی قرار گرفته و نمایشگر دوم به صورت افقی به چشم می‌خورد.

در این ویدیو راننده در حال استفاده از نمایشگر بزرگتر برای سیستم GPS است و در صفحه نمایش دوم پخش موسیقی را کنترل می‌کنند. زمانی که گوشی زنگ می‌خورد، اعلان آن در نمایشگر کوچکتر ظاهر می‌شود و راننده همچنان می‌تواند به مسیریابی خود ادامه دهد.

چنین رویکردی برای یک گوشی هوشمند کاربردی به نظر می‌رسد، با این حال هنوز اطلاعی از مکانیزم چرخشی این دستگاه نداریم و نمی‌دانیم ال جی چه سیستمی را برای آن در نظر گرفته. علاوه بر این، باید منتظر مقایسه آن با گوشی‌های استاندارد موجود در بازار باشیم.

با توجه به طراحی متفاوت این دستگاه، ال جی باید تغییراتی در سیستم عامل آن ایجاد کند که البته شاهد چنین موضوعی در گوشی‌های گذشته این برند کره‌ای مانند ال جی ولوت و G8X بوده‌ایم. این دستگاه از کاور با نمایشگر دوم بهره می‌برند که حس یک گوشی تاشو را به کاربر منتقل می‌کند.

طبق گزارش‌ها انتظار می‌رود این گوشی هوشمند با طراحی منحصر به فرد خود در سال جاری میلادی وارد بازار شود، بنابراین در آینده شاهد افشای اطلاعات بیشتری درباره آن خواهیم بود.

این احتمال وجود دارد که ال جی با عرضه این دستگاه به دنبال رقابت با گوشی‌های تاشو موجود در بازار مانند گلکسی زد فلیپ و گلکسی زد فولد ‌۲ در آینده باشد و از آنجایی که در آن از پنل انعطاف پذیر استفاده نشده، احتمالا قیمت پایینتری نسبت به محصولات سامسونگ خواهد داشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی