ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل با الهام از ایرپاد پرو شارژدهی آیفون‌های آینده را افزایش می‌دهد

بر اساس برخی گزارش‌ها اپل قصد دارد با الهام گیری از فناوری کوچک سازی قطعات که در ایرپاد پرو به کار رفته، بردهای چاپی آیفون‌های 5G آینده را کوچک‌تر کرده و استفاده از باتری حجیم‌تر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۹:۴۵

بر اساس برخی گزارش‌ها اپل قصد دارد با الهام گیری از فناوری کوچک سازی قطعات که در ایرپاد پرو به کار رفته، بردهای چاپی آیفون‌های 5G آینده را کوچک‌تر کرده و استفاده از باتری حجیم‌تر را امکان پذیر کند.

به گزارش TechRadar اپل قصد دارد آیفون‌های 5G آینده را با الهام از ایرپاد پرو با استفاده از قرار دادن مدارهای مجتمع درون پکیج‌های کوچک (System in Package) و بردهای چاپی انعطاف پذیر ساخته و آنها را جایگزین بردهای سخت و بزرگ فعلی کند. این گزارش با پیش بینی «مینگ-چی کو» تحلیلگر باسابقه مسائل مربوط به اپل مطابقت دارد. او نیز مدعی شده است که استفاده از فناوری SiP و بردهای چاپی کوچکتر فضای مورد نیاز برای بکارگیری باتری‌های حجیم‌تر را فراهم می‌کند.

به کمک فناوری System in Package چندین مدار مجتمع و قطعات وابسته به آنها درون یک پکیج قرار می‌گیرند و دیگر نیازی به قرار دادن قطعات مختلف روی یک برد چاپی بزرگ نیست. به عبارت دیگر این فناوری به سازندگان لوازم برقی اجازه می‌دهد تا محصولات را کوچکتر کنند. اپل از همین فناوری در ایرپاد پرو استفاده کرده و حال قصد دارد از آن در آیفون‌های آینده استفاده کند.

آنطور که منبع گزارش می‌کند، اپل از فناوری SiP در آیفون ۱۲ که شهریور یا مهر سال جاری معرفی می‌شود استفاده نکرده، اما ممکن است ایرپاد ۳ از این فناوری بهره مند شود. «کو» پیش بینی می‌کند که ایرپاد ۳ با استفاده از این فناوری با ابعاد کوچکتر به بازار عرضه خواهد شد.

ایرپاد پرو به لطف بهره مندی از فناوری SiP ابعاد کوچکتر و ساقه کوتاه تری نسبت به ایرپاد دارد و این در حالیست که از قابلیت حذف نویز فعال و نسخه جدید فناوری دالبی اتموس برخوردار است که به ژیروسکوپ داخلی و شتاب‌سنج نیاز دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • dariush eghbali
    dariush eghbali | ۶ شهریور ۱۳۹۹

    اپل است دیگر???

مطالب پیشنهادی