ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سایت «باماسک» بعد از رفع مشکلات تبدیل به بازارگاه اینترنتی فروش ماسک خواهد شد

در روزهای اخیر کاربران شبکه‌های اجتماعی از عملکرد سایت «باماسک» که فروش ماسک‌ با تعرفه مصوب را برعهده دارد گلایه‌های بسیاری را مطرح کرده‌اند. اکنون عضو هیات مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی درباره خللی که در ...

آرش پارساپور
نوشته شده توسط آرش پارساپور | ۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۳۰

در روزهای اخیر کاربران شبکه‌های اجتماعی از عملکرد سایت «باماسک» که فروش ماسک‌ با تعرفه مصوب را برعهده دارد گلایه‌های بسیاری را مطرح کرده‌اند. اکنون عضو هیات مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی درباره خللی که در فروش ماسک‌های این سایت رخ داده می‌گوید که این مشکلات در حال برطرف شدن است و سفارش‌های اخیر به خاطر انبوه سفارش‌هایی که به شرکت ملی پست رسیده بود و مشکلاتی که این شرکت برای توزیع پیدا کرده بود به مشکل خورده‌اند. این سایت در روزهای اخیر سفارشات کاربران را ترتیب اثر نداده بود و باعث نارضایتی مشتریان زیادی شده چرا که سفارش‌ها در وضعیت نامعلومی قرار گرفته بودند.

«رضا الفت نسب» در گفتگو با دیجیاتو تاکید کرده تمامی سفارشات در حال ارسال است و سامانه‌ای پیامکی برای حل مشکل خریداران نیز ایجاد شده است. او همچنین خبر می‌دهد که باماسک به زودی با همکاری با سایر نهادها فعالیت خود را بسیار بزرگتر خواهد کرد و شبیه به یک بازارگاه اینترنتی فروش ماسک با قیمت مصوب خواهد شد. مشاهدات دیجیاتو و گزارش برخی کاربران نشان می‌دهد که با وجود سامانه پیامکی نیز، پیگیری‌ سفارشات به درستی انجام نمی‌شود و مشخص نیست این سامانه می‌خواهد چه زمانی به رویکرد دقیق و مرتبی که الفت نسب از آن صحبت می‌کند برسد.

الفت نسب که با سایت باماسک همکاری می‌کند، در پی انتقادات برخی از کاربران در فضای مجازی نسبت به عدم ارسال ماسک‌های خریداری شده از سایت باماسک که چندی پیش افتتاح شد، به دیجیاتو می‌گوید که بر مشکلاتی که در کسب‌وکار این سایت به وجود آمده واقف است اما تمامی این مشکلات مربوط به فعالیت‌های این مجموعه نبوده. به گفته او، حجم ۵ برابری سفارشات شرکت ملی پست و استقبال بیش از اندازه‌ای که از سوی مردم انجام شد، برخی سفارشات را با اخلال مواجه کرده ولی بیش از نود درصد سفارشات به دست مشتریان رسیده است.

او می‌گوید که باماسک به زودی کار خود را بسیار گسترده‌تر می‌کند و با حل مشکلاتی که تا امروز با آن درگیر بوده قصد دارد به نوعی تبدیل به یک بازارگاه فروش ماسک با قیمت مصوب برای همه مردم ایران در ایام شیوع کرونا بشود: «همکاری با نهادهای تولیدکننده دیگر و نهادهای لجستیک دیگر باعث می‌شود که فعالیت این سایت بیشتر شود و از اشتباهات این چند هفته ابتدای فعالیت سایت خبری نباشد.» او می‌گوید که بازه زمانی ارسال ۲۲ روزه سایت باماسک نیز با تقویت این مجموعه به ۶ روز تقلیل خواهد پیدا کرد: «مالکیت سایت نیز کماکان با گروه لیبرال خواهد بود.»

اواسط تیر ماه بود که با همکاری جمعی از تولید کنندگان سایت باماسک راه افتاد و قرار شد تا ماسک سه لایه پزشکی را با قیمت مصوب دولت به دست مردم برساند. الفت نسب می‌گوید برخلاف شایعات مطرح شده این سایت به دست سازمان بسیج اصناف کشور راه اندازی نشده است و از همان ابتدای امر گروه صنعتی لیبرال که در کار تولید مانتو و پوشاک بودند در این سایت مشغول شدند: «نظارت بر تولیدکنندگان واحدهای صنفی تولیدکننده ماسک به دست بسیج اصناف است و وزارت صمت این مسئولیت را به این نهاد قرار داده است و حامی تولیدکنندگان است.»

به گفته الفت نسب، با شیوع کرونا و کاهش کار این گروه تولیدی پارچه، تصمیم بر این شد تا به جای تولیدات لباس و مانتو روی به تولید ماسک بیاورند و این کار را از بستر آنلاین انجام دهند و شرکت ملی پست نیز در ارسال مرسولات به آنها کمک کند.

عضو هیات مدیره اتحادیه کسب‌وکارهای مجازی می‌گوید سابت باماسک تنها ۵۰ روز سن دارد و در همین روزهای کوتاه بیش از ۳ میلیون ماسک به دست مردم رسانده و پیش بینی می‌شود تا آخر سال این رقم به ده‌ها میلیون ماسک برسد؛ ادعایی که باید دید در روزهای آینده می‌توان به آن جامه عمل بخشید یا خیر.

الفت نسب می‌گوید کسانی که سفارش خود را دیر دریافت کرده‌اند می‌توانند هزینه خود را پس بگیرند یا اینکه صبر کنند تا پیگیر سفارششان باشیم و آن را به دستشان برسانیم.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (9 مورد)
  • esmail.vaziri@gmail.com
    esmail.vaziri@gmail.com | ۱۰ شهریور ۱۳۹۹

    پول ما رو هم تا اینجا خوردن و تلفن ها رو یک هفته است روزی چندین بار تماس میگیرم و پاسخگو نیستند.

    • آرش پارساپور
      آرش پارساپور | ۱۰ شهریور ۱۳۹۹

      پیامک بفرستین براشون. احتمالا زنگ میزنن خودشون بهتون

    • admin bamask
      admin bamask | ۱۲ آبان ۱۴۰۰

      سال گذشته مشکلاتی در ارسالات به وجود آمد که باعث شرمندگی مجموعه در مقابل شما مشتریان عزیز گردید. درحال حاضر سایت باماسک با ارسال سریع و محصولات بیشتر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

  • ashkanashkan
    ashkanashkan | ۶ شهریور ۱۳۹۹

    والا پول ما رو گرفتن و ماسک ندادن... الان بالای ۲ ماهه

    • admin bamask
      admin bamask | ۱۲ آبان ۱۴۰۰

      سال گذشته مشکلاتی در ارسالات به وجود آمد که باعث شرمندگی مجموعه در مقابل شما مشتریان عزیز گردید. درحال حاضر سایت باماسک با ارسال سریع و محصولات بیشتر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد

  • Amir
    Amir | ۵ شهریور ۱۳۹۹

    چه بازارگاهی!!! یک‌ماهه دوتا بسته ماسک سفارش دادم هنوز تحویل ندادن زنگم میزنی هیچکس جواب نمیده؛ واقعا تاسف داره

    • آرش پارساپور
      آرش پارساپور | ۱۰ شهریور ۱۳۹۹

      پیامک بفرستین براشون. احتمالا زنگ میزنن خودشون بهتون. به سرشماره‌ای که توی گزارش هم اشاره شده

      • admin bamask
        admin bamask | ۱۲ آبان ۱۴۰۰

        سال گذشته مشکلاتی در ارسال ها به وجود آمد که باعث شرمندگی مجموعه در مقابل شما مشتریان عزیز گردید. درحال حاضر سایت باماسک با ارسال سریع و محصولات بیشتر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

    • admin bamask
      admin bamask | ۱۲ آبان ۱۴۰۰

      سال گذشته، مشکلاتی در ارسالات به وجود آمد که باعث شرمندگی مجموعه در مقابل شما مشتریان عزیز گردید. درحال حاضر سایت باماسک با ارسال سریع و محصولات بیشتر آماده خدمت رسانی به شما عزیزان می باشد.

مطالب پیشنهادی