ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

بلومبرگ: اپل در حال توسعه نسخه ساده شارژر بی‌سیم AirPower است

بیش از یک سال پس از لغو تولید شارژر بی‌سیم AirPower، برخی گزارش‌ها از توسعه نسخه ساده این محصول برای آیفون خبر می‌دهند. اپل اواخر شهریور ماه سال ۹۶ از شارژر بیسیم AirPower رونمایی کرد. ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۰۰

بیش از یک سال پس از لغو تولید شارژر بی‌سیم AirPower، برخی گزارش‌ها از توسعه نسخه ساده این محصول برای آیفون خبر می‌دهند.

اپل اواخر شهریور ماه سال ۹۶ از شارژر بیسیم AirPower رونمایی کرد. یکی از ویژگی‌های قابل توجه این محصول توانایی شارژ همزمان آیفون، ایرپاد و اپل واچ بود. کمپانی ساکن کوپرتینو اوایل فروردین ۹۸ از لغو تولید این محصول خبر داد و دلایل این تصمیم را داغ شدن بیش از حد و عدم پایداری اعلام کرد. حال خبرگزاری «بلومبرگ» با انتشار گزارش جدیدی می‌گوید اپل در حال توسعه نمونه ساده‌تر این شارژر بی‌سیم برای آیفون است.

پیش از این نیز شایعاتی در مورد توسعه شارژر وایرلس توسط اپل منتشر شده است. «مینگ-چی کو»، تحلیلگر باسابقه محصولات اپل اوایل بهمن ماه سال قبل پیش بینی کرد که اپل سال ۲۰۲۰ از شارژر وایرلس کوچک رونمایی می‌کند. «جان پراسر»، یکی از افشاگران دنیای فناوری نیز اواخر فروردین ماه امسال از احتمال عرضه نسخه جدید AirPower با چیپست A11 خبر داد.

همانطور که گفته شد پیش بینی‌های فوق شایعه هستند، اما ممکن است اپل در آینده مدل ساده‌تر AirPower را بدون قابلیت شارژ همزمان چند دیوایس روانه بازار کند.

علاوه بر اپل شرکت‌های دیگری نیز در حال توسعه پد شارژ بی‌سیم هستند. اخیراً شرکت Nomad از شارژر بی سیم Base Station Pro با قابلیت شارژ چند دیوایس رونمایی کرد.

استارتاپ Aira نیز در حال توسعه نوعی فناوری به نام FreePower است که به جای سیم پیچ‌های سنتی از کویل‌های نازک پرینت شده روی مدار چاپی استفاده می‌کند. به گفته استارتاپ یاد شده استفاده از این فناوری سبب می‌شود تا دیگر نیازی نباشد تا دیوایس را به شکلی خاص روی شارژر گذاشت.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی