ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس ذن‌فون ۷ رونمایی شد؛ دوربین چرخشی و نمایشگر ۹۰ هرتز

ایسوس از ذن‌فون ۷ و ذن‌فون ۷ پرو رونمایی کرد. این دو گوشی همانند ذن‌فون ۶ از دوربین چرخشی برخوردار بوده و با قابلیت‌های جدید از جمله دوربین تله فوتو و نمایشگر OLED با نرخ ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۳۰

ایسوس از ذن‌فون ۷ و ذن‌فون ۷ پرو رونمایی کرد. این دو گوشی همانند ذن‌فون ۶ از دوربین چرخشی برخوردار بوده و با قابلیت‌های جدید از جمله دوربین تله فوتو و نمایشگر OLED با نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز به بازار عرضه می‌شوند.

مهم ترین ویژگی بصری ذن‌فون ۷ دوربین چرخشی آن است. به لطف همین ویژگی دیگر خبری از بریدگی نمایشگر و حفره نیست و کاربر می‌تواند عکس‌های سلفی بهتر را با دوربین اصلی بگیرد. ذن‌فون ۷ از  دوربین اصلی ۶۴ مگاپیکسلی، سنسور ۱۲ مگاپیکسلی با لنز فوق عریض و میدان دید ۱۱۳ درجه و دوربین ۸ مگاپیکسلی تله فوتو با بزرگنمایی اپتیکال ۳ برابری برخودار است. مدل پرو همانند مدل پایه از دوربین سه گانه برخوردار است با این تفاوت که دوربین‌های تله فوتو و اصلی لرزشگیر تصویر اپتیکال دارند.

ایسوس می‌گوید دوربین این گوشی تا ۲۰۰ هزار بار قابلیت چرخش دارد که در مقایسه با ذن فون ۶ (۱۰۰ هزار بار) دو برابر شده است. علاوه بر این چرخش دوربین حالا نرم‌تر و سریع‌تر شده و طول عمر آن برای ۱۰۰ بار چرخش در روز به مدت ۵ سال اعلام شده است.

ذن‌فون ۷ و مدل پرو از نمایشگر ۶.۶۷ اینچی AMOLED با رزولوشن +1080p و نرخ تازه سازی ۹۰ هرتز برخوردارند. مدل پرو به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵ پلاس، ۸ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی مجهز شده و مدل پایه به چیپست اسنپدراگون ۸۶۵، رم ۶ یا ۸ گیگابایتی و حافظه داخلی ۱۲۸ گیگابایتی مجهز شده است. ظرفیت باتری در هر دو مدل ۵۰۰۰ هزار میلی آمپر ساعت است و از شارژ سریع ۳۰ واتی پشتیبانی می‌کند.

از دیگر ویژگی‌های قابل توجه ذن‌فون ۷ و مدل پرو می‌توان به پشتیبانی از فرکانس زیر ۶ گیگاهرتزی شبکه 5G و تعبیه حسگر اثر انگشت درون دکمه پاور در لبه کناری اشاره کرد. خبری از جک ۳.۵ میلیمتری هدفون نیست.

ذن‌فون ۷ و ذن‌فون ۷ پرو به ترتیب با قیمت ۷۱۵ و ۹۲۵ دلار در تایوان به بازار عرضه شده‌اند. ایسوس می‌گوید این گوشی‌ها از حدوداً یک هفته دیگر در برخی کشورهای اروپایی به بازار عرضه می‌شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Ali Farahani
    Ali Farahani | ۱۰ شهریور ۱۳۹۹

    ایسوس به تمام معنا بیخوده

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۵ شهریور ۱۳۹۹

    در یک کلام مکانیزم بهتر و طراحی واقعا بهتر از Samsung A80 !
    سامسونگ تنها گوشی تمام صفحش A80 که اونم به درد نمیخوره .

    • نیما
      نیما | ۵ شهریور ۱۳۹۹

      اره خیلی بهتر از سامسونگ عمل کرده البته اون تنها گوشی تمام صفحه نیست و گوشی هایی هستن که دوربین سلفی پاپ آپ دارن و اونا هم تمام صفحه هستن

مطالب پیشنهادی