ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

اخبار خودرو

درآمد خودروسازان بزرگ جهان در هر ثانیه چقدر است؟

در سال 2019 خودروسازان موفق شدند فقط در ایالات متحده بیش از 17 میلیون خودروی جدید به فروش برسانند. همانند سال‌های اخیر، بخش قابل توجهی از مدل‌های فروخته شده در این کشور، به دسته شاسی‌بلندها ...

سعید علیپور
نوشته شده توسط سعید علیپور | ۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

در سال 2019 خودروسازان موفق شدند فقط در ایالات متحده بیش از 17 میلیون خودروی جدید به فروش برسانند. همانند سال‌های اخیر، بخش قابل توجهی از مدل‌های فروخته شده در این کشور، به دسته شاسی‌بلندها و کراس‌اوورها تعلق دارد. از آنجایی که این دسته از خودروها گران‌تر از مدل‌های سواری هستند، خودروسازان با فروش آنها می‌توانند سودهای بیشتری را کسب می‌کنند.

درآمد خودروسازان بزرگ جهان در هر ثانیه

به تازگی دست‌اندرکاران وب‌سایت VisualCapitalist.com به بررسی میزان درآمد 19 خودروساز بزرگ جهان در سال 2019 پرداخته و این فاکتور را به ازای هر ثانیه محاسبه کرده‌اند. این 19 شرکت خودروساز در مجموع موفق به تحویل 92 میلیون خودرو در سرتاسر جهان شده‌اند.

از بین شرکت‌های بررسی شده گروه فولکس واگن و تویوتا به ترتیب با کسب 9,202.88 و 8,946.58 دلار در هر ثانیه در صدر قرار دارند. بد نیست بدانید با این ارقام، درآمد تویوتا تقریبا دو برابر شرکتی مثل هوندا است! رتبه سوم هم با اختلاف زیاد به فورد رسیده، درآمد این کمپانی آمریکایی در هر ثانیه 4,946.58 دلار برآورد شده است.

حضور فولکس واگن در صدر لیست اصلا جای تعجبی ندارد، چرا که علاوه‌بر برند اصلی، برندهای پرآوازه و معروفی چون لامبورگینی، آئودی، پورشه، بنتلی و بوگاتی عضو خانواده آن محسوب می‌شوند.

در انتهای لیست و جایی که درآمد خودروسازان کمتر از رقبا است، نام برندهایی چون تسلا و سوبارو دیده می‌شود. این دو شرکت آمریکایی و ژاپنی به ترتیب با 780.06 و 904.05 دلار در هر ثانیه، کمترین درآمد را در مقایسه با رقبا دارند. مزدا و سوزوکی هم با 1,017.88 و 1,104.86 دلار جزو قعرنشینان این رده‌بندی به شمار می‌روند.

همانطور که مشاهده می‌کنید شرکت‌های حاضر در انتهای رده‌بندی تنها با یک برند فعالیت کرده و از لحاظ حجم تولید و فروش در سطحی پایین‌تر جای می‌گیرند، به همین دلیل است که امکان کسب درآمدی مشابه با خودروسازان بزرگ برای آنها وجود ندارد.

در جدول زیر می‌توانید میزان درآمد شرکت‌ها را به صورت خلاصه مشاهده فرموده و به مقایسه آنها بپردازید. ناگفته نماند در این جدول ستون میانی نمایانگر کل درآمد در سال 2019 و ستون بعدی نمایانگر درآمد در هر ثانیه است.

 

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • hasan imani
    hasan imani | ۶ شهریور ۱۳۹۹

    فرو کننده های داخلی کجا هستن

مطالب پیشنهادی