ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اولین ویدیو از آیفون ۱۲ رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نمایشگر را تایید می‌کند

اپل در هفته‌های آینده از گوشی‌های جدید خود رونمایی می‌کند و حالا ویدیویی از آیفون ۱۲ پرو مکس منتشر شده که رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نمایشگر و تنظیمات جدید دوربین را نشان می‌دهد. اپل همراه ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

اپل در هفته‌های آینده از گوشی‌های جدید خود رونمایی می‌کند و حالا ویدیویی از آیفون ۱۲ پرو مکس منتشر شده که رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نمایشگر و تنظیمات جدید دوربین را نشان می‌دهد.

اپل همراه با معرفی نسل جدید آپید پرو، اسکن LiDAR را وارد دنیای محصولات خود کرد و انتظار می‌رود این دوربین در نسل آینده گوشی‌های این غول فناوری آمریکایی وجود داشته باشد. ویدیویی که اخیرا منتشر شده، وجود این اسکنر در برخی مدل‌های آیفون ۱۲ را تایید می‌کند.

یکی دیگر از ویژگی‌هایی که بسیاری از گزارش‌ها به آن اشاره کرده‌اند، افزایش رفرش ریت نمایشگر گوشی‌های آینده اپل است که در این ویدیوی جدید به چشم می‌خورد. در این ویدیو گزینه‌های «فعالسازی رفرش ریت بالا» و «رفرش ریت تطبیقی» قابل مشاهده است که مورد دوم با توجه به محتوای در حال نمایش، رفرش ریت را از ۶۰ تا ۱۲۰ هرتز تنظیم می‌کند.

علاوه بر این ویژگی‌ها، با تماشای این ویدیو می‌توانیم به ابعاد بریدگی نمایشگر آیفون ‍۱۲ نیز پی ببریم. در حالی که برخی گزارش‌ها به ابعاد کوچکتر آن در مقایسه با آیفون ۱۱ اشاره کرده بودند، این ویدیو از یکسان بودن آن‌ها خبر می‌دهد، البته از آنجایی که با محصول آزمایشی روبه‌رو هستیم، احتمال تغییر در این موضوع وجود دارد.

آیفون ۱۲

از دیگر نکات قابل توجه می‌توان به ضبط ویدیوهای صحنه آهسته با رزولوشن 4K و سرعت ۲۴۰ فریم بر ثانیه اشاره کرد. انتظار می‌رود رفرش ریت ‍۱۲۰ هرتز مربوط به مدل‌های پرو باشد و نسخه‌های استاندارد همچنان با نمایشگر ۶۰ هرتز از راه برسند.

احتمالا عملکرد سیستم فیس آیدی بهبود پیدا می‌کند و می‌تواند چهره را از زوایای مختلف و سریعتر شناسایی و دستگاه را آنلاک کند. طبق رندرها و تصاویر ماکت‌ها، گوشی‌های سری آیفون ‍۱۲ طراحی مشابه آیفون ۴ و نسل جدید آیپد پرو خواهند داشت. اپل این گوشی‌های هوشمند را به چیپست A14 Bionic مجهز خواهد کرد که عملکرد بالاتری نسبت به تراشه اسنپدراگون ۸۶۵ دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی