ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ویوو از دو گوشی اقتصادی در هند رونمایی کرد

صبح امروز دو گوشی ویوو Y20 و ویوو Y20i رسما در هند معرفی شدند. این دو محصول در اصل دو نسخه مختلف از یک گوشی هستند که با رم و رنگ های متفاوت عرضه خواهند ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

صبح امروز دو گوشی ویوو Y20 و ویوو Y20i رسما در هند معرفی شدند. این دو محصول در اصل دو نسخه مختلف از یک گوشی هستند که با رم و رنگ های متفاوت عرضه خواهند شد.

هر دو گوشی ویوو توان پردازشی خود را از چیپست اسنپدراگون ۴۶۰ می گیرند و به یک نمایشگر ۶.۵۱ اینچی اچ دی پلاس مجهز شده اند. این موبایل ها همچنین همراه با اندروید ۱۰ از جعبه خارج می شوند که به پوسته Funtouch OS 10.5 مزین شده و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برای آنها در نظر گرفته شده که البته به لطف درگاه کارت حافظه میکرو اس دی میتوان ظرفیت آنها را تا ۲۵۶ گیگابایت ارتقاء داد.

تازه ترین محصولات ویوو همچنین به آرایه دوربین سه گانه اصلی مجهز هستند که از ترکیب حسگرهای ۱۳ مگاپیکسلی اصلی، ۲ مگاپیکسلی عمق سنج و ۲ مگاپیکسلی ماکرو تشکیل شده است و یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی نیز در بخش جلویی بدنه آنها خودنمایی می کند.

از دیگر امکانات در نظر گرفته شده برای این دو محصول میتوان به جک ۳.۵ میلیمتری آیفون، حسگر اثر انگشت در بخش جانبی بدنه و باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با پشتیبانی از تکنولوژی شارژ سریع ۱۸ واتی اشاره نمود.

ویوو Y20 در رنگ های مشکی آبسیدین و سفید با چهار گیگابایت رم و قیمت ۱۷۵ دلار عرضه می شود و ویوو Y20i با سه گیگابایت رمو قیمت ۱۵۵ دلار در رنگ های آبی گرادینت و سفید قابل خریداری خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی