ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ قسمت دوم رویداد آنپکد را تأیید کرد؛ معرفی کامل گلکسی زد فولد ۲

سامسونگ از برگزاری قسمت دوم رویداد گلکسی آنپکد در اواسط شهریور و رونمایی کامل از گلکسی زد فولد ۲ خبر داد. سامسونگ در جریان رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۰ به شکل نصفه و نیمه از گلکسی ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۰۹:۳۰

سامسونگ از برگزاری قسمت دوم رویداد گلکسی آنپکد در اواسط شهریور و رونمایی کامل از گلکسی زد فولد ۲ خبر داد.

سامسونگ در جریان رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۰ به شکل نصفه و نیمه از گلکسی زد فولد ۲ رونمایی کرد و انتشار جزئیات بیشتر از آن را به زمانی دیگر موکول کرد. سازنده کره‌ای در آن زمان اعلام کرد که رویداد دیگری را در روز ۱۱ شهریور به معرفی موبایل تاشو جدید خود اختصاص می‌دهد. حال سامسونگ اعلام می‌کند که در رویداد «آنپکد قسمت دوم» (Unpacked Part 2) گلکسی زد فولد ۲ را به طور کامل رونمایی می‌کند.

سامسونگ می‌گوید قسمت دوم رویداد آنپکد مثل رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۰ به صورت مجازی و در تاریخ ۱۱ شهریور ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران برگزار خواهد شد. سازنده کره‌ای می‌گوید در جریان این رویداد به طور مفصل قابلیت‌های نوآورانه گلکسی زد فولد ۲ را معرفی خواهد کرد. ممکن است سامسونگ در مورد نحوه ساخت این گوشی و فناوری‌های به کار رفته در آن نیز توضیحات جالبی ارائه کند.

انتظار می‌رود سامسونگ با دست پر و با خبرهای جدید از گلکسی زد فولد ۲ در قسمت دوم رویداد آنپکد ظاهر شود، چرا که تاکنون تقریباً تمام مشخصات و چندین ویدیوی نگاه نزدیک در یوتیوب و تیک تاک منتشر شده و بسیاری از قابلیت‌های آن فاش شده است.

آنطور که سامسونگ قبلاً وعده داده، گلکسی زد فولد ۲ در همان روز معرفی قابل پیش خرید خواهد بود. پیش بینی می‌شود سازنده کره‌ای در این رویداد اطلاعات تازه‌ای از نسخه Thom Browne این گوشی تاشو از جمله تاریخ رونمایی و قیمت ارائه کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی