ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

اپل حساب توسعه دهنده اپیک گیمز در اپ استور را بست

اپل به دنبال دعوای حقوقی با اپیک گیمز بر سر حذف فورتنایت از اپ استور، حساب توسعه دهنده این استودیوی بازی سازی در اپ استور را بست. اپل چند روز قبل اعلام کرد که اگر ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

اپل به دنبال دعوای حقوقی با اپیک گیمز بر سر حذف فورتنایت از اپ استور، حساب توسعه دهنده این استودیوی بازی سازی در اپ استور را بست.

اپل چند روز قبل اعلام کرد که اگر بازی فورتنایت همچنان به نقض قوانین اپ استور ادامه دهد، حساب توسعه دهنده اپیک گیمز در اپ استور را می‌بندد؛ تهدیدی که سرانجام عملی شد.

فورتنایت اواخر مرداد ماه به خاطر اضافه شدن سیستم پرداخت درون برنامه‌ای از اپ استور حذف شد، اما دیگر بازی‌های ساخت اپیک گیمز مثل Battle Breakers و Infinity Blade Stickers از این فروشگاه قابل دریافت بودند. اما حالا به خاطر بسته شدن اکانت توسعه دهنده این استودیو، بازی‌های یاد شده را نیز دیگر نمی‌توان دانلود کرد. البته آنطور که MacRumors گزارش می‌کند، فورتنایت همچنان قابل بازی کردن است.

کاربرانی که فورتنایت را قبلاً برای آیپد و آیفون دانلود کرده‌اند، می‌توانند همچنان از این بازی لذت ببرند ولی دیگر امکان دسترسی به محتواهای جدید مثل فصل چهارم وجود ندارد چون این بازی دیگر آپدیتی در اپ استور دریافت نمی‌کند.

اپل ابتدا قصد داشت اکانت توسعه دهنده اپیک گیمز و همچنین اکانت Epic International را توقیف کند، اما دادگاه با صدور حکم موقتی مانع از این کار شد. البته قاضی مانع بسته شدن اکانت اپیک گیمز نشد و اعلام کرد این شرکت با زیر پا گذاشتن قوانین اپ استور سبب به وجود آمدن این مشکل شده است.

اپل می‌گوید ۱۴ روز به اپیک گیمز فرصت داده بوده تا از قوانین اپ استور پیروی کند و پس از تمام شدن این مهلت حساب را بسته است. به دنبال این تصمیم اپیک دیگر نمی‌تواند اپ جدیدی در اپ استور منتشر کند و قابلیت پرداخت درون برنامه‌ای فورتنایت نیز دیگر از کار افتاده است. این شرکت به کاربران توصیه کرده تا برای پس گرفتن پول خود با بخش پشتیبانی اپل تماس بگیرند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی