ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ در حال ساخت سه موبایل تاشو جدید است

هنوز گلکسی زد فولد ۲ به بازار عرضه نشده اما برخی گزارش‌ها حاکی از آنند که سامسونگ از حالا مشغول توسعه سه گوشی تاشو جدید از خانواده گلکسی زد فولد است. به گزارش Android Headlines، ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۸ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

هنوز گلکسی زد فولد ۲ به بازار عرضه نشده اما برخی گزارش‌ها حاکی از آنند که سامسونگ از حالا مشغول توسعه سه گوشی تاشو جدید از خانواده گلکسی زد فولد است.

به گزارش Android Headlines، سامسونگ در حال ساخت سه موبایل تاشو از خانواده گلکسی Z فولد است که زد فولد ۳، زد فولد لایت و زد فولد S نام دارند. گلکسی زد فولد ۳ موبایل تاشو پرچمدار سامسونگ خواهد بود و سال آینده میلادی از راه خواهد رسید.

گلکسی زد فولد لایت قرار است یک موبایل تاشو با قیمت معقول باشد و احتمال دارد سال جاری میلادی به بازار عرضه شود. از گلکسی زد فولد S اطلاعات چندانی در دست نیست، اما آنطور که منبع گزارش می‌کند از هر دو طرف قابلیت تا خواهد داشت.

در ادامه گزارش آمده که گلکسی زد فولد ۳ قلم S Pen خواهد داشت که قیمت گوشی را بالاتر خواهد برد. برای اینکه گلکسی زد فولد ۳ بتواند از قلم دیجیتال پشتیبانی کند، سامسونگ باید لایه مخصوصی به نام Digitizer را زیر نمایشگر قرار دهد. این لایه قابلیت تا شدن دارد اما استفاده از آن ارزان تمام نخواهد نشد.

آنطور که در ادامه گزارش نوشته شده گلکسی زد فولد ۳ به چیپست پرچمدار کوالکام در سال ۲۰۲۱ یعنی اسنپدراگون ۸۷۵ مجهز خواهد شد. به غیر از این مورد اطلاعات دیگری از این موبایل در دست نیست چرا که هنوز یک سال دیگر با عرضه آن فاصله داریم.

شایعه عرضه گلکسی زد فولد لایت از مدت‌ها قبل به گوش می‌رسد. بر اساس شایعات این گوشی اواخر سال جاری یا سال آینده میلادی با قیمت کمتر از هزار دلار روانه بازار خواهد شد. سامسونگ برای پایین آوردن قیمت این گوشی احتمالاً از پلی آمید شفاف (CPI) یا به عبارت ساده پلاستیک به جای شیشه فوق نازک (UTG) در نمایشگر استفاده خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی