ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

هفت آیپد و هشت نسخه اپل واچ سری ۶ احتمالا به زودی از راه می‌رسند

هفت مدل آیپد و هشت مدل اپل واچ جدید در وب سایت کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) ثبت شده‌اند که احتمالاً خبر از عرضه آنها در آینده نزدیک می‌دهد. به گزارش Apple Insider، با توجه به ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

هفت مدل آیپد و هشت مدل اپل واچ جدید در وب سایت کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) ثبت شده‌اند که احتمالاً خبر از عرضه آنها در آینده نزدیک می‌دهد.

به گزارش Apple Insider، با توجه به اطلاعات درج شده در وب سایت کمیسیون اقتصادی اوراسیا، اپل به زودی چندین آیپد جدید و اپل واچ سری ۶ را روانه بازار خواهد کرد. در وب سایت این سازمان در مجموع هفت مدل آیپد و هشت مدل اپل واچ جدید ثبت شده است.

در ادامه گزارش امده که آیپدهای جدید از سیستم عامل iPadOS 14 و اپل واچ‌ها از watchOS 7 بهره مند خواهند بود. در وب سایت مورد بحث به جزئیات مشخصات هر مدل اشاره‌ای نشده، اما هر مدل شماره شناسایی منحصربه‌فرد داشته و قبلاً در این سایت قرار نگرفته است.

آنطور که منبع گزارش می‌کند، تمام محصولات اپل پیش از عرضه به بازار باید در وب سایت کمیسیون اقتصادی اوراسیا به ثبت برسند. البته ذکر این نکته ضروری است که قرارگیری محصول در وب سایت این سازمان به معنی عرضه حتمی آن به بازار نیست. بعید است اپل تا این مرحله از فرآیند عرضه محصول پیش برود و ناگهان منصرف شود، بنابراین احتمال عرضه محصولات یاد شده بالاست.

در وب سایت EEC به زمان دقیق عرضه آیپدها و اپل واچ‌های جدید اشاره‌ای نشده، اما محصولات مدت کوتاهی پس از قرارگیری در این سایت به بازار عرضه می‌شوند. برای مثال ژوئیه ۲۰۱۹ چند آیپد جدید در این سایت به ثبت رسیدند و تقریباً دو ماه بعد (سپتامبر) به بازار عرضه شدند.

با توجه به تفاسیر فوق، آیپدها و اپل واچ‌های جدید احتمالاً سپتامبر یا اکتبر (اواخر شهریور یا مهر) از راه خواهند رسید. اپل پیشتر اعلام کرده است که آیفون ۱۲ با چند هفته تأخیر روانه بازار می‌شود، بنابراین احتمال دارد مدل‌های جدید آیپد و اپل واچ در رویدادی در مهر ماه معرفی شوند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی