ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تصاویر و برخی مشخصات هواوی واچ GT 2 پرو فاش شد

پیشتر شایعه‌ای منتشر شد که از ساخت ساعت هوشمند جدیدی به نام واچ فیت توسط هواوی خبر می‌داد. ظاهراً سازنده چینی در حال توسعه اسمارت‌واچ دیگری به نام واچ GT 2 پرو هم است که ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

پیشتر شایعه‌ای منتشر شد که از ساخت ساعت هوشمند جدیدی به نام واچ فیت توسط هواوی خبر می‌داد. ظاهراً سازنده چینی در حال توسعه اسمارت‌واچ دیگری به نام واچ GT 2 پرو هم است که در ادامه برخی از مشخصات و تصویر منتسب به آن را ملاحظه می‌کنید.

هواوی واچ GT 2 پرو دستکم در دو مدل کلاسیک و اسپورت و در رنگ‌های نقره‌ای و مشکی به بازار عرضه می‌شود، اما در حال حاضر در مورد سایزها و تفاوت‌های بین آنها اطلاعاتی منتشر نشده است.

با نگاه به تصاویری که از این محصول منتشر شده‌اند می‌توان به حاشیه کمتر آن نسبت به مدل پایه پی برد و به نظر می‌رسد به اولین نسل هواوی واچ که سال ۲۰۱۵ عرضه شد شباهت پیدا کرده است. طراحی قسمت اتصال بند نیز نسبت به مدل پایه دستخوش تغییر شده و حالا لبه بالایی و پایینی ضخیم‌تر شده‌اند.

در گزارش نوشته شده که هواوی واچ GT 2 پرو از قابلیت‌هایی همچون مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری (5ATM)، سیستم نظارت بر سلامت بهبودیافته، بیش از ۱۰۰ مد ورزشی جدید، پایشگر غلظت اکسیژن خون (SpO2) و همچنین پردازشگر گرافیکی ارتقا یافته برخوردار است. همچنین این مدل از اسپیکر برخوردار خواهد بود که با نگاه به یکی از تصاویر فاش شده از آن که صفحه تماس را نشان می‌دهد می‌توان به این ویژگی پی برد.

در ادامه گزارش آمده که هواوی واچ GT 2 از شارژ بی سیم پشتیبانی می‌کند و می‌توان آن را با تمام موبایل‌هایی که قابلیت شارژ معکوس دارند شارژ کرد. این محصول با یک بار شارژ تا ۲ هفته شارژدهی خواهد داشت و احتمالاً از سیستم عامل هواوی Lite OS بهره می‌برد.

تصاویری از شارژر آهنربایی هواوی واچ GT 2 پرو نیز منتشر شده که اگر صحت داشته باشد از توان ۱۰ وات (۵ ولت، ۲ آمپر) خبر می‌دهد. البته به دلیل بهره وری انرژی پایین شارژرهای بی‌سیم، خروجی واقعی احتمالا کمتر خواهد بود. این ساعت هوشمند در وب سایت اتحادیه اقتصادی اروپا (EEC) با شماره مدل VID-B19 به ثبت رسیده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • آریا
    آریا | ۱۰ شهریور ۱۳۹۹

    ساعتی که Wear OS نباشه مفتش گرونه

  • Mehrdad A.S.H
    Mehrdad A.S.H | ۹ شهریور ۱۳۹۹

    بی‌نظیره ???

مطالب پیشنهادی