ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

قیمت و شرایط فروش خودرو

نگاهی به آخرین نوسانات قیمت خودرو در بازار

در حالی که طی یکی دو هفته اخیر روند کلی قیمت خودرو در بازار کشورمان کاهشی بوده است اما قیمت ارزان‌ترین خودروهای موجود در بازار با تغییرات جدی همراه نشده است. بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که ...

غزاله زاهدی
نوشته شده توسط غزاله زاهدی | ۹ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۱:۰۰

در حالی که طی یکی دو هفته اخیر روند کلی قیمت خودرو در بازار کشورمان کاهشی بوده است اما قیمت ارزان‌ترین خودروهای موجود در بازار با تغییرات جدی همراه نشده است. بررسی‌های میدانی نشان می‌دهد که قیمت‌ها کف بازار و برای ارزان‌ترین خودروهای موجود در بازار همچنان بالاست و هر دستگاه پراید در حال حاضر در نیمه اول شهریورماه به قیمت ۹۱ تا ۹۳ میلیون تومان معامله می‌شود.

به گفته فعالان بازار افزایش قیمت پراید تحت تاثیر خروج این خودرو از چرخه تولید از یک سو و رشد نسبی قیمت‌ها در خرداد ماه و تیرماه اتفاق افتاده است. بر این اساس افزایش قیمت پراید زمینه رشد قیمت خودروهای جایگزین پراید را نیز فراهم کرده است.

در همین راستا تیبا در یک قدمی ۱۰۰ میلیون تومانی شدن قرار گرفته است. پراید ۱۳۱ نیز در بازار به قیمت ۸۲ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان فایل شده است. نرخ پراید ۱۳۲ نیز ۸۳ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. پراید ۱۵۱ به دلیل سهمیه بالای وانت‌پراید ۹۲ میلیون است و تیبا نیز برابر با ۹۸ میلیون تومان قیمت‌گذاری شده است.

قیمت خودرو

قیمت خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۲ ساده نیز طی چند روز اخیر بر روی ۱۵۷ میلیون تومان ثابت بوده است و خودرو پژو ۲۰۶ تیپ ۵ ساده نیز طی چند روز گذشته ۱۹۷ میلیون تومان قیمت گذاری شده است.

در این میان سایر خودروهای گروه خودروسازی پژو نیز ثبات قیمت را تجربه می‌کنند به گونه‌ای که قیمت پژو ۲۰۰۸ که طی چند هفته اخیر نوسانات قیمت زیادی را پشت سر گذاشته است چند روزی است که بر روی ۷۶۵ میلیون تومان ثابت مانده است و مدل ۹۸ این خودرو نیز در حال حاضر ۷۳۰ میلیون تومان معامله میشود.

خودرو کوییک دنده ای که طی چند هفته گذشته ۱۲۴ میلیون تومان قیمت داشته است طی چند روز اخیر بر روی ۱۲۰ میلیون تومان ثابت مانده است و قیمت خودرو کوییک دنده ای آر نیز که طی چند هفته گذشته از ۱۲۷ میلیون تومان به ۱۲۵ میلیون تومان رسیده بود طی چند روز اخیر بر روی این قیمت ثابت مانده است.

در بین خودروهای مونتاژ قیمت خودرو کیا سراتو در حال حاضر ۶۳۵ میلیون تومان اعلام شده است و خودروهای سوزوکی گراند ویتارا و سیتروئن سی ۳ نیز به ترتیب ۸۳۰ و ۷۲۰ میلیون تومان قیمت دارند.

قیمت خودرو

طی چند روز اخیر خودروهای گروه سمند نیز از نوسانات قیمتی مصون مانده اند و در حال حاضر خودروهای سمند ال ایکس ساده و سمند ال ایکس ای اف ۷ بنزینی مدل ۹۹ این گروه به ترتیب ۱۴۰ و ۱۶۸ میلیون تومان قیمت خورده اند.

قیمت رانا ال ایکس مدل ۹۸ در حال حاضر ۱۴۶ و مدل ۹۹ این خودرو ۱۵۶ میلیون تومان اعلام شده است و خودروهای دنا معمولی، دنا پلاس توربو، ساینا دنده ای و مزدا ۳ به ترتیب ۲۲۷، ۳۲۷، ۱۰۸ و ۷۸۰ میلیون تومان اعلام شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (5 مورد)
  • infinity
    infinity | ۱۰ شهریور ۱۳۹۹

    الان چرا من باید سورن رو ۲۰۰ ملیون بخرم در صورتی ک ۵۰ ملیون بیشتر نیست؟!?

  • sorena
    sorena | ۱۰ شهریور ۱۳۹۹

    این مردم بیشتر از این لیاقتشون نیست.بخورید از اشی که خودتون پختید

    • Mr. Saxobeat
      Mr. Saxobeat | ۱۰ شهریور ۱۳۹۹

      من نمی دونم شماها مشکلتون چیه؟
      همیشه بلدید جمع ببندید.
      ما کی اش پختیم؟
      میگن کافر همه را به کیش خود پندارد همینه.فکر میکنید همه مثل خودتونن

  • ErfanMTI
    ErfanMTI | ۹ شهریور ۱۳۹۹

    اینا مهم نیست بابا
    مهم اینه که تو دهن آمریکا زدیم و خار و خفیف شده تو دنیا ????

  • mega
    mega | ۹ شهریور ۱۳۹۹

    خدایا خودت ظهور کن...

مطالب پیشنهادی