ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات گلکسی M51 اعلام شد؛ اولین موبایل سامسونگ با باتری ۷۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی

گوشی گلکسی M51 که در آینده نزدیک معرفی می‌شود، در سایت آلمانی سامسونگ قرار گرفته و مشخصات به همراه قیمت آن نیز اعلام شده‌اند. سامسونگ چند روز پیش وجود چنین محصولی را تایید کرد و در ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۳۰

گوشی گلکسی M51 که در آینده نزدیک معرفی می‌شود، در سایت آلمانی سامسونگ قرار گرفته و مشخصات به همراه قیمت آن نیز اعلام شده‌اند.

سامسونگ چند روز پیش وجود چنین محصولی را تایید کرد و در حالی که انتظار داشتیم این دستگاه ابتدا در هند معرفی شود، شاهد قرارگیری آن در سایت آلمانی این کمپانی هستیم. به نظر می‌رسد کاربران در این کشور می‌توانند گلکسی M51 را پیش خرید کنند. در صفحه مربوط به این گوشی هوشمند نه تنها قیمت، بلکه تمام مشخصات فنی آن نیز به چشم می‌خورد.

گلکسی M51

همانطور که شایعات در گذشته به دوربین اصلی چهارگانه اشاره کرده بودند، سامسونگ برای این محصول خود ۴ سنسور درنظر می‌گیرد. دوربین اصلی این دستگاه ۶۴ مگاپیکسلی است که با دوربین ۱۲ مگاپیکسلی اولترا واید، ۵ مگاپیکسلی ماکرو و ۵ مگاپیکسلی تشخیص عمق همراهی می‌شود. کاربران برای تصاویر سلفی خود به دوربین ۳۲ مگاپیکسلی دسترسی خواهند داشت که در حفره درون نمایشگر قرار می‌گیرد.

مدل چیپست مورد استفاده در گلکسی M51 سامسونگ مشخص نشده، با این حال می‌دانیم دارای ۸ هسته پردازشی بوده و احتمالا اسنپدراگون ۷۳۰ خواهد بود. این گوشی هوشمند به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی مجهز می‌شود و در آن می‌توان از کارت حافظه با حداکثر ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت نیز استفاده کرد.

گلکسی M51

سامسونگ این دستگاه را به نمایشگر ۶.۷ اینچی سوپر امولد پلاس و یک باتری غول پیکر ۷۰۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از فناوری شارژ سریع ۲۵ واتی مجهز می‌کند. سنسور اثر انگشت گلکسی M51 روی فریم قرار می‌گیرد و دارای سیستم عامل پیش فرض اندروید ۱۰ به همراه رابط کاربری OneUI خواهد بود.

سامسونگ گلکسی M51 در رنگ‌های مشکی و سفید قابل سفارش خواهد بود و قیمت آن در سایت برابر ۳۶۰.۰۱ یورو است. افرادی که در آلمان زندگی می‌کنند و خواهان خریداری این گوشی هوشمند با باتری غول پیکر هستند، می‌توانند هم اکنون آن را پیش خرید کنند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (10 مورد)
  • arshia
    arshia | ۱۰ بهمن ۱۳۹۹

    چه موقع در ایران موجود میشه؟

  • arshia
    arshia | ۱۰ بهمن ۱۳۹۹

    کی در ایران موجود میشه؟؟؟

  • Meysam.n
    Meysam.n | ۱۱ شهریور ۱۳۹۹

    کم کم دوران پاوربانک ها به سر میرسه...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی