ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پروژکتور 4K جدید ال‌جی معرفی شد؛ پشتیبانی از HDR10 و زوم ۱.۶ برابری

پیش از نمایشگاه IFA 2020، پروژکتور 4K ال جی به عنوان یکی اعضای خانواده «CineBeam» با نام «CineBeam 4K UHD Laser» و شماره مدل HU810P رونمایی شد. در حالی که نام این پروژکتور شباهت زیادی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۰ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۳۰

پیش از نمایشگاه IFA 2020، پروژکتور 4K ال جی به عنوان یکی اعضای خانواده «CineBeam» با نام «CineBeam 4K UHD Laser» و شماره مدل HU810P رونمایی شد.

در حالی که نام این پروژکتور شباهت زیادی به محصول سال گذشته این برند کره‌ای یعنی «CineBeam Laser 4K» دارد، تفاوت‌هایی میان آن‌ها به چشم می‌خورد. پروژکتور جدید ال جی همانطور که از نام آن می‌توان حدس زد، از رزولوشن 4K پشتیبانی می‌کند و می‌تواند تصاویر را با حداکثر ابعاد ۳۰۰ اینچ به نمایش بگذارد.

حداکثر روشنایی این محصول به ۲۷۰۰ ANSI لومن می‌رسد و ۹۷ درصد گاموت رنگی DCI-P3 را پوشش می‌دهد. CineBeam 4K UHD Laser قادر به پشتیبانی از HDR در فرمت‌هایی مانند HDR10 و HLG است.

ال جی برای این دستگاه خود ویژگی با نام «Adaptive Picture Pro» در نظر گرفته که می‌تواند تصویر را با توجه به نور اتاق، روشن یا تاریک تنظیم کند. علاوه بر نور محیط، تصویر بر اساس نور صحنه نیز تنظیم خواهد شد. این محصول از حالت‌های «Real Cinema» و «TruMotion» نیز پشتیبانی می‌کند که فریم ریت را برای تطبیق با نرخ اصلی ۲۴ فریم بر ثانیه تغییر می‌دهد.

پروژکتور 4K ال جی

در بخش صوتی، پروژکتور 4K ال جی از دو اسپیکر ۵ واتی بهره می‌برد و می‌توان آن را توسط WiSA و بلوتوث به سینمای خانگی وصل کرد. ال جی CineBeam 4K UHS Laser از HDMI 2.1 پشتیبانی می‌کند و با توجه به این موضوع اگر دارای دستگاه سازگار با آن باشید، می‌توانید به تصاویر 4K با رنگ ۱۰ بیتی و صدای تقریبا بدون افت کیفیت دست پیدا کنید.

این محصول به سیستم عامل webOS 5.0 سازنده خود مجهز شده که می‌توان توسط آن از سرویس‌هایی مانند یوتیوب و دیزنی پلاس استفاده کرد. این پروژکتور همچنین از اپل ایرپلی ۲ و قابلیت اشتراک‌گذاری نمایشگر گوشی یا تبلت نیز پشتیبانی می‌کند. در حال حاضر ال جی اطلاعاتی درباره قیمت یا تاریخ عرضه این محصول مجهز نکرده، اما یکی از محصولات حاضر در نمایشگاه مجازی IFA 2020 خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی