ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ایسوس ذن‌بوک S جدید معرفی شد؛ شارژدهی ۱۴ ساعته و پشتیبانی از شارژ سریع

نسل جدید ایسوس ذن‌بوک S از راه رسید. این اولترابوک باریک در بالاترین نسخه به پردازنده اینتل Core i7-1065G7، رم ۱۶ گیگابایتی و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی مبتنی بر PCIe مجهز می‌شود. این محصول جدید ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

نسل جدید ایسوس ذن‌بوک S از راه رسید. این اولترابوک باریک در بالاترین نسخه به پردازنده اینتل Core i7-1065G7، رم ۱۶ گیگابایتی و ۱ ترابایت فضای ذخیره‌سازی مبتنی بر PCIe مجهز می‌شود.

این محصول جدید ایسوس یک تغییر بزرگ را تجربه کرده که آن، تغییر نسبت تصویر نمایشگر لمسی ۱۳.۹ اینچی از ۱۶:۹ به ۳:۲ با رزولوشن ۲۲۰۰ در ۳۳۰۰ است. اطراف صفحه نمایش نسل جدید ایسوس ذن‌بوک S حاشیه‌های بسیار کمی به چشم می‌خورد و این پنل قادر به پوشش ۱۰۰ درصدی گاموت رنگی DCI-P3 است.

این اولترابوک باریک به دو پورت تاندربولت ۳ مجهز شده که می‌توان از آن‌ها برای انتقال سریع اطلاعات، اتصال به مانیتور خارجی یا شارژ باتری استفاده کرد. ایسوس برای این محصول خود یک باتری ۶۷ وات ساعتی درنظر گرفته که حداکثر ۱۴ ساعت شارژدهی دارد و می‌توان ۶۰ درصد ظرفیت آن را با استفاده از فناوری شارژ سریع در مدت ۴۹ دقیقه شارژ کرد.

کاربران می‌توانند این لپ‌تاپ را توسط شارژر ۶۵ واتی موجود در جعبه یا هر شارژر دیگری یا پاوربانک با رابط USB-C شارژ کنند، حتی اگر از قابلیت «Power Delivery» پشتیبانی نکنند.

ایسوس ذن‌بوک S

ایسوس ذن‌بوک S جدید علاوه بر پورت‌های تاندربولت ۳، به پورت HMDI، یک پورت USB Type-A و درگاه کارت حافظه مجهز شده، اما در آن خبری از جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون نیست. ایسوس برای کاربران دانگل USB-C به ۳.۵ میلی‌متر درنظر گرفته که دارای مبدل دیجیتال به آنالوگ (DAC) است.

ایسوس به عرضه این محصول با مدل UX393 در هفته‌های آینده اشاره کرده، اما اطلاعاتی درباره قیمت آن منتشر نکرده است.

ایسوس علاوه بر این اولترابوک از نسخه جدید لپ‌تاپ تبدیل‌پذیر Flip 13 نیز رونمایی کرده که در بالاترین نسخه دارای پردازنده اینتل Core i7-1065G7 با گرافیک Iris Plus، حافظه SSD با ظرفیت ۵۱۲ گیگابایت، ۱۶ گیگابایت رم، نمایشگر با حاشیه باریک و رزولوشن فول اچ دی و دو پورت تاندربولت ۳ است. این محصول با قیمت پایه ۸۹۹.۹۹ دلار به فروش می‌رسد و بالاترین نسخه آن قیمتی برابر ۱۱۹۹.۹۹ دلار دارد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Reza12022
    Reza12022 | ۱۱ شهریور ۱۳۹۹

    انصافا خیلی خوبع قیمتی کاش وطن هم بیاد از اینا

مطالب پیشنهادی