ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

والپیپر زنده
نرم افزار و اپلیکیشن

آشنایی با اپ KLWP Live Wallpaper Maker؛ سازنده والپیپر زنده دلخواه

شاید خیلی‌ها به خاطر افزایش مصرف باتری امتحانش نکنند، اما گذاشتن یک والپیپر زنده به جای والپیپر معمولی زیبایی محیط کارتان را از این رو به آن رو می‌کند؛ خصوصا اگر خودتان این والپیپر زنده ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰

شاید خیلی‌ها به خاطر افزایش مصرف باتری امتحانش نکنند، اما گذاشتن یک والپیپر زنده به جای والپیپر معمولی زیبایی محیط کارتان را از این رو به آن رو می‌کند؛ خصوصا اگر خودتان این والپیپر زنده را بسازید و 100 درصد روی کار مسلط باشید.

اپلیکیشن KLWP این امکان ارزشمند را برایتان فراهم می‌کند. این که بتوانید با قرار دادن انواع المان‌های تصویری کنار هم، درست مثل فتوشاپ، والپیپر زنده‌ای بسازید که کاملا باب سلیقه شماست. در واقع بگذارید بگویم که در KLWP شما با فتوشاپِ والپیپرهای زنده مواجهید، با اصول و قواعد خاص خودش.

KLWP یک اپلیکیشن سازنده والپیپر زنده است و این یعنی از ابتدای کار، هیچ چیزی پیش رویتان نیست. درست مثل فتوشاپ، فقط با یک صفحه سیاه خالی مواجهید که باید تک تک المان‌ها را لایه لایه در آن بچینید و والپیپر زنده خودتان را بسازید.

والپیپر زنده

با این حساب KLWP برای کسانی که حوصله انجام دادن کارها از صفر را ندارند اپ مناسبی نیست. ولی در غیر این صورت، اتفاقا همین انجام دادن کارها از صفر به نقطه عطف و دلیل جذابیت اپلیکیشن برایتان تبدیل می‌شود. KLWP برای شروع کار یک سری Preset یا قالب آماده برایتان مهیا کرده که می‌توانید با بیرون کشیدن منوی کشویی اپ و اشاره روی Load Preset به آن‌ها دسترسی داشته باشید.

والپیپرهای زنده‌ای که با KLWP می‌شود ساخت، عمدتا ترکیبی از تصاویر متحرک+ساعت+تقویم هستند. اما به لطف ساختار لایه‌ای اپ، «بی‌ نهایت» احتمال ممکن برای ترکیب این المان‌ها با هم برایتان وجود دارد که ریزترین جزئیاتشان هم قابل تغییر و دستکاری‌اند. این موضوع به کنار، تعداد قابل توجهی اپ شخص ثالث به عنوان «افزونه» هم در گوگل پلی وجود دارند که می‌توانند به فهرست Preset های شما اضافه شوند (در گوگل پلی KLWP Skin را سرچ کنید).

والپیپرهای زنده‌ای که با بعضی از این افزونه‌ها ساخته شده به قدری خاص و منحصر به فردند که اگر آن‌ها را روی صفحه‌تان بنشانید، انگار که یک لانچر روی گوشی نصب کرده باشید. خوشبختانه تعداد خوبی از این افزونه‌ها رایگان هستند اما بعضی موارد را فقط می‌توانید در نسخه Pro اپلیکیشن امتحان کنید. صحبت از لانچر شد، این را هم اضافه کنم که KLWP از لانچرهای خوب اندرویدی مثل Nova Launcher هم پشتیبانی کاملی به عمل می‌آورد.

والپیپر زنده

والپیپرهای زنده‌ای که با KLWP می‌سازید، می‌توانند انواع ساعت‌های دیجیتال و آنالوگ، طرح‌های انیمیشنی (حساس به لمس و تغییر وضعیت ژیروسکوپ)، نقشه‌های زنده، ویجت آب و هوا، عکس‌های عوض شونده، نوشته‌های رقصان و هر چیز متحرکی باشند که فکرش را می‌کنید. فقط باید خلاق باشید و نحوه استفاده از اپلیکیشن را یاد بگیرید.

از آنجا که KLWP اپ آسانی برای کار کردن نیست و خروجی گرفتن از آن مهارت می‌طلبد، توصیه می‌کنیم پیش از استفاده این ویدیوی آموزشی از یوتیوب را تماشا کنید. با دیدن این ویدیو دیدگاه نسبتا خوبی از مکانیزم KLWP پیدا می‌کنید. یک پیشنهاد دیگر هم اینکه برای لذت حداکثری از اپ حتما نسخه Pro را دانلود کنید که با یک جستجوی ساده فارسی در گوگل به نسخه‌های کرک شده و آنلاک آن می‌رسید.

اگر در طراحی مهارت دارید و دوست دارید حاصل دسترنج خودتان را روی پس‌زمینه گوشی‌ ببینید، اپ سازنده والپیپر زنده KLWP را حتما به شما پیشنهاد می‌کنیم. (تصویر شاخص مقاله مربوط به یکی از اسکین‌های KLWP به نام SlideUp است)

KLWP Live Wallpaper Maker

KLWP Live Wallpaper Maker

سازنده: Kustom Industries قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 14 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • Alvandpakhsh.ir
    Alvandpakhsh.ir | ۱۲ شهریور ۱۳۹۹

    اسم برنامه را داخل نت جستجو و دانلود کنید

  • امیر
    امیر | ۲۲ آبان ۱۳۹۴

    چرا از طریق هیچ کدوم از دو راه موجود نمی شه دان کرد

  • حجت
    حجت | ۲۱ آبان ۱۳۹۴

    چرا داخل پلی نیست

مطالب پیشنهادی