ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی 5G
تکنولوژی

نتایج بررسی سرعت شبکه 5G در ۱۲ کشور: عربستان در صدر و بریتانیا در قعر جدول

اخیرا سرعت شبکه 5G در ۱۲ کشور مورد بررسی قرار گرفته که در میان آن‌ها، عربستان سعودی به بالاترین سرعت دست پیدا کرده و بریتانیا بدترین عملکرد را داشته است. شرکت تحلیل شبکه‌های موبایل «Opensignal» ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

اخیرا سرعت شبکه 5G در ۱۲ کشور مورد بررسی قرار گرفته که در میان آن‌ها، عربستان سعودی به بالاترین سرعت دست پیدا کرده و بریتانیا بدترین عملکرد را داشته است.

شرکت تحلیل شبکه‌های موبایل «Opensignal» به تازگی سرعت شبکه 5G در دنیای واقعی توسط اپراتورهای مختلف را مورد بررسی قرار داده و به این نتیجه رسیده که پایین‌ترین سرعت مربوط به بریتانیا می‌شود و کاربران در این کشور باید انتظار سرعت دانلود ۳۲.۶ مگابیت بر ثانیه را داشته باشند.

سرعت اینترنت 5G در بریتانیا یک چهارم سرعت این شبکه در کشور اول این لیست یعنی عربستان سعودی است. سرعت شبکه 5G در کانادا تقریبا سه برابر بریتانیا بوده و در هلند، تایوان و کره جنوبی نیز کاربران به دو برابر سرعت بالاتر دسترسی دارند. سایر کشورهای این بررسی مانند استرالیا، آلمان و ایالات متحده آمریکا نیز عملکرد بهتری نسبت به بریتانیا داشته‌اند.

شبکه 5G

 

در این تست عملکرد کشورها در استفاده از شبکه 5G و 4G مورد بررسی قرار گرفته و کاربران در صورتی که به شبکه 5G دسترسی نداشته باشند، از 4G استفاده خواهند کرد. در صورتی که تنها شبکه 5G را مدنظر قرار دهیم، بریتانیا عملکرد بهتری نسبت به ایالات متحده آمریکا، هلند و آلمان دارد، با این حال بسیار پایینتر از عربستان سعودی قرار می‌گیرد.

در زمینه اتصال 5G، بریتانیا بدترین عملکرد را از خود نشان می‌دهد و تنها ۴.۵ درصد مواقع کاربران به این شبکه دسترسی دارند. در این بخش نیز عربستان سعودی عملکرد بهتری نسبت به سایر کشورها دارد و با ۳۴.۴ درصد در صدر قرار گرفته است.

شبکه 5G

بریتانیا تقریبا در تمام بخش‌ها عملکرد ضعیف‌تری نسبت به سایر کشورها داشته. به گفته کارشناسان، در زمینه ارتباطات کشورهای کوچک در مقایسه با کشورهای بزرگ مانند ایالات متحده آمریکا و استرالیا مزایایی دارند که همین موضوع وضعیت بریتانیا را بدتر می‌کند.

بریتانیا به تازگی از توسعه شبکه 5G توسط هواوی جلوگیری کرده و می‌خواهد تمام تجهیزات این غول فناوری چینی را از زیرساخت‌های خود حذف کند. این اقدام ارائه شبکه 5G در این کشور را ۲ تا ۳ سال به تعویق خواهد انداخت و هزینه‌های آن را تا ۲ میلیارد پوند افزایش خواهد داد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (8 مورد)
  • Hosi
    Hosi | ۱۲ شهریور ۱۳۹۹

    یه زمانی سرزمین اعراب جاهلیت بود حالا سرزمین اعراب باصلاحیت ? همه گازشو گرفتم رفتن ما هنو داریم سعی میکنیم دنده رو جا بزنیم راه بیفتیم

  • Ahmad.Eskati
    Ahmad.Eskati | ۱۲ شهریور ۱۳۹۹

    بـاورتون میشه تمـــوم این اتـفاقات در عـرض ۴۱ سـال افتـاده...
    قبل این گندکاری اعـراب شتر سوار میشدن و ما کادیـلاک و بیـوک و... که بهترین ماشین های اون زمان بود،نه تنـها اعـراب بلکه تموم دنیـا جلوی شـاه مون خم و راست میشدن اما حالا آدم حسـاب مون نمیکنن...
    یه مستنـدی شبکه ی مـن و تـو گذاشت در مورد شـاه،شدیـدا توصیه میکنم ببینیـن...
    ببینیـن اونقدری پـول داشتیـم که به بانـک جهانـی پـول قـرض دادیم،اونقـدر پـول سرازیـر شده بود تو کشـور که لنـج های باربـری چندیـن ماه منتظر بودن تو دریاهامـون تا بارشـون خالـی بشه...
    چـی بـودیم چـی شدیـم...

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی