ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

افشای ویدیوی منتسب به آیفون ۱۲ پرو [تماشا کنید]

ویدیوی منتسب به نسخه پیش تولید آیفون ۱۲ پرو شایعات مربوط به بازگشت لبه‌های تخت در نسل بعد گوشی‌های اپل را تایید می‌کند. تا کنون شاهد انتشار چندین و چند رندر و تصاویری از ماکت‌هایی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۱ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۵۶

ویدیوی منتسب به نسخه پیش تولید آیفون ۱۲ پرو شایعات مربوط به بازگشت لبه‌های تخت در نسل بعد گوشی‌های اپل را تایید می‌کند.

تا کنون شاهد انتشار چندین و چند رندر و تصاویری از ماکت‌هایی بوده‌ایم که بر اساس گمانه‌زنی‌ها و شایعات مربوط به آیفون‌های بعدی طراحی شده‌اند اما اینبار نوبت به انتشار ویدیویی رسیده که ظاهرا نشانگر یک نسخه از آیفون ۱۲ پرو در مرحله پیش تولید است.

هرچند نمی‌توان با قاطعیت درباره صحت این ویدیو سخن گفت اما ظاهر این دستگاه با شایعاتی که پیش از این درباره آیفون ۱۲ پرو شنیده بودیم تطابق دارد. همانطور که می‌بینید اپل طراحی آیپد پرو با لبه‌های تخت را به نسل جدید آیفون آورده و از این نظر با سری قبل تفاوت دارند. با این حال افشاگران از کوچک شدن بریدگی نمایشگر هم سخن گفته بودند اما در این ویدیو ناچ همچنان بخش زیادی از نمایشگر را اشغال کرده است.

چیدمان دوربین هم بر خلاف رندرها شبیه به آیفون ۱۱ پرو است اما از آنجا که رندرهای قبلی بر اساس شماتیک سازندگان قاب طراحی شده بودند، ممکن است درست از آب درنیایند چرا که کیس ساختار دوربین را دقیقا به تصویر نمی‌کشد.

فقدان برچسب FCC روی پنل پشتی نشان دهنده این است که با محصولی در مرحله پیش تولید و آزمایشی مواجه هستیم. با تمام این تفاسیر نمی‌توان احتمال کپی بودن این موبایل را رد کرد. هنوز تا زمان معرفی سری آیفون ۱۲ فاصله زیادی باقی مانده و تا آن زمان احتمالا شاهد انتشار تصاویر دیگری از این دست خواهیم بود.

انتظار می‌رود آیفون ۱۲ پرو به نمایشگر ۶.۱ اینچی OLED، چیپست A14 Bionic، دوربین اصلی سه‌گانه با اسکنر LiDAR و مودم 5G مجهز شده و با سیستم عامل iOS 14 از راه برسد. تاریخ معرفی این موبایل نیز حدود ۲۱ مهر ماه خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی