ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

رونمایی سامسونگ از تبلت گلکسی تب A7 با نمایشگر ۱۰.۴ اینچی

بازار از رونق افتاده تبلت به لطف کرونا کمی جان گرفته و سامسونگ هم با معرفی تبلت‌های جدید در سطوح مختلف به دنبال جذب تمام مشتریان بالقوه است. جدیدترین محصول این شرکت مدل ۲۰۲۰ گلکسی ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۳۰

بازار از رونق افتاده تبلت به لطف کرونا کمی جان گرفته و سامسونگ هم با معرفی تبلت‌های جدید در سطوح مختلف به دنبال جذب تمام مشتریان بالقوه است. جدیدترین محصول این شرکت مدل ۲۰۲۰ گلکسی تب A7 است که در سطحی پایین‌تر از نسخه‌های تازه معرفی شده تب S7 قرار می‌گیرد.

گلکسی تب A7 با تمرکز بر تماشای محتوا طراحی شده و در این راستا به نمایشگری ۱۰.۴ اینچی از نوع LCD و با رزولوشن ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ پیکسل مجهز شده است. چهار اسپیکر دالبی اتموس هم تولید صدای با کیفیت را تضمین می‌کنند. نمایشگر تبلت برخلاف نسخه قبلی با قلم S Pen سازگاری ندارد.

گلکسی تب A7 از چپیست اسنپدراگون ۶۶۲ بهره می‌برد که شامل ۴ هسته پردازشی Cortex-A73 با کلاک ۲ گیگاهرتز و ۴ هسته کم مصرف‌تر Cortex-A53 با کلاک ۱.۸ گیگاهرتزی است. ۳ گیگابایت رم این تراشه را همراهی می‌کند و پیکربندی حافظه داخلی هم شامل ۳۲ یا ۶۴ گیگابایت می‌شود. امکان استفاده از کارت حافظه تا ۱ ترابایت هم میسر شده است. تامین نیروی این سخت افزار بر عهده باتری ۷۰۴۰ میلی آمپرساعتی قرار دارد اما خبری از شارژ سریع نیست. با توجه به ابعاد نمایشگر احتمالا سرو کار خریداران گلکسی تب A7 زیاد به شارژر خواهد خورد.

این تبلت از نظر قابلیت‌های تصویربرداری هم حرف زیادی برای گفتن ندارد. دوربین اصلی گلکسی تب A7 میزبان یک سنسور ۸ مگاپیکسلی است و عکاسی سلفی هم با کمک دوربین ۵ مگاپیکسلی انجام می‌شود که با تشخیص چهره سازگاری دارد.

گلکسی تب A7 از نظر نرم‌افزاری به اندروید ۱۰ با رابط کاربری One UI 2.5 مجهز شده و احتمالا شانس دریافت ۳ به‌روزرسانی اصلی را خواهد داشت. تبلت جدید سامسونگ در رنگ‌‌های خاکستری، نقره‌ای و طلایی به دست کاربران می‌رسد اما هنوز درباره تاریخ عرضه و قیمت آن حرفی به میان نیامده است

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • hasan imani
    hasan imani | ۱۲ شهریور ۱۳۹۹

    الان تولید این محصول بدون قلم و شارژر سریع و دوربین متوسط یعنی چی ؟

  • molavy
    molavy | ۱۲ شهریور ۱۳۹۹

    آشغال، حداقل spen میزاشتی این با مدل 2015 چه فرقی داره

مطالب پیشنهادی