ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

تام براون ادیشن؛ با نسخه محدود و ۳۳۰۰ دلاری گلکسی زد فولد ۲ آشنا شوید

سامسونگ دیروز از گوشی گلکسی زد فولد ۲ به صورت رسمی رونمایی کرد که با قیمت بالایی به فروش می‌رسد، با این حال اگر به دنبال یک گوشی خاص‌تر و البته گرانتر هستید، می‌توانید گلکسی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۶:۰۰

سامسونگ دیروز از گوشی گلکسی زد فولد ۲ به صورت رسمی رونمایی کرد که با قیمت بالایی به فروش می‌رسد، با این حال اگر به دنبال یک گوشی خاص‌تر و البته گرانتر هستید، می‌توانید گلکسی زد فولد ۲ تام براون ادیشن را سفارش دهید.

اگر بخواهید یک گوشی هزار دلاری بخرید، این احتمال وجود دارد که حاضر به پرداخت مبلغ دو هزار دلار برای تصاحب یک گوشی با طراحی منحصر به فرد شوید، اما آیا علاقه‌ای به پرداخت مبلغ ۳۳۰۰ دلار برای خرید یک گوشی دارید؟ اگر جواب شما مثبت است، نگاهی به گلکسی زد فولد ۲ تام براون ادیشن داشته باشید.

این اولین باری نیست که سامسونگ برای طراحی یک دستگاه خاص با طراح مد آمریکایی، «تام براون» همکاری می‌کند و در گذشته شاهد رونمایی از گلکسی زد فلیپ تام براون ادیشن بوده‌ایم که نسبت به نسخه استاندارد ۱۱۰۰ دلار قیمت بالاتری داشت.

علاوه بر جنس خاص و طراحی ویژه به همراه فیلترهای عکس اختصاصی و لاک اسکرین جدید، یکی از دلایل قیمت بالای گلکسی زد فولد ۲ تام براون ادیشن، عرضه آن به همراه نسخه‌های ویژه گلکسی واچ ۳ و گلکسی بادز لایو است که هیچ کدام از آن‌ها همراه با نسخه استاندارد عرضه نمی‌شوند. در کنار این دستگاه، چندین لوازم جانبی نیز در اختیار شما قرار می‌گیرد.

سامسونگ تمام تلاش خود را کرده که یک دستگاه لوکس را برای کاربران طراحی کند و حتی نسخه استاندارد این گوشی تاشو با سرویس ارتقا یافته «پریمیر» در اختیار خریداران قرار می‌گیرد که شامل یکبار تعویض نمایشگر می‌شود.

گلکسی زد فولد ۲

با خرید این دستگاه کارت عضویت «Founders» برای شما درنظر گرفته می‌شود که می‌توانید توسط آن از چندین زمین گلف استفاده کنید. با وجود این موارد، همچنان به گلکسی بادز و گلکسی واچ ۳ همراه با نسخه استاندارد دسترسی نخواهید داشت.

گلکسی زد فولد ۲ تام براون ادیشن را می‌توان از امروز پیش‌ خرید کرد و آن را از ۴ مهر ماه تحویل گرفت. سامسونگ تنها ۵۰۰۰ نمونه از این گوشی هوشمند را وارد بازار خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (6 مورد)
  • Ahmadreza8
    Ahmadreza8 | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹

    قبلا برای تبدیل قیمت خونه و قایق تفریحی از دلار به ریال باید از ماشین حسابای پیشرفته استفاده میکردیم الان برای گوشی باید ماشین حساب مهندسی دست بگیریم

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی