ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

گلکسی A42 5G معرفی شد؛ ارزان‌ترین موبایل 5G سامسونگ

سامسونگ به دنبال افزایش سهم خود در بازار گوشی‌های 5G است و اخیرا از گلکسی A42 5G رونمایی کرده که به عنوان ارزان‌ترین موبایل 5G این شرکت کره‌ای وارد بازار خواهد شد. در یک اقدام ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۰

سامسونگ به دنبال افزایش سهم خود در بازار گوشی‌های 5G است و اخیرا از گلکسی A42 5G رونمایی کرده که به عنوان ارزان‌ترین موبایل 5G این شرکت کره‌ای وارد بازار خواهد شد.

در یک اقدام عجیب، سامسونگ تصاویر مربوط به این گوشی هوشمند را منتشر کرده، اما تمام مشخصات فنی آن را با کاربران به اشتراک نگذاشته است. این گوشی که از شبکه 5G پشتیبانی می‌کند، به صفحه نمایش ۶.۶ اینچی سوپر امولد مجهز شده که اطلاعی از رزولوشن آن نداریم. با توجه به رزولوشن 1080p گلکسی A41، انتظار می‌رود پنل مورد استفاده در گلکسی A42 5G نیز رزولوشن یکسانی با آن داشته باشد.

زیر نمایشگر این دستگاه سنسور اثر انگشت قرار گرفته و برش قطره‌ای بالای صفحه نمایش دوربین سلفی را میزبانی می‌کند. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی چهارگانه قرار گرفته که یک سنسور بیشتر از دوربین گلکسی A31 دارد.

سامسونگ اطلاعاتی درباره دوربین گوشی گلکسی A42 5G منتشر نکرده، با این حال طبق تصاویر به نظر می‌رسد یکی از سنسورها که ابعاد کوچکی دارد، مربوط به دوربین تشخیص عمق آن باشد.

این گوشی هوشمند ارزان‌ترین موبایل 5G سامسونگ در بازار خواهد بود و با قیمتی کمتر از گلکسی A51 5G در اختیار خریداران قرار می‌گیرد، البته در حال حاضر سامسونگ درباره قیمت این دستگاه خود اطلاعاتی منتشر نکرده است.

مشخصات کامل گلکسی A42 5G با نزدیک شدن به تاریخ عرضه این دستگاه توسط سامسونگ اعلام خواهد شد. این کمپانی کره‌ای در مارس ۲۰۱۹ از گوشی گلکسی A40 و در مارس امسال نیز از گوشی گلکسی A41 رونمایی کرد و با توجه به معرفی زودهنگام نسل جدید آن‌ها، به نظر می‌رسد سامسونگ به دنبال تغییر در برنامه زمانی رونمایی از گوشی‌های خود است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • عزراییل
    عزراییل | ۱۲ شهریور ۱۳۹۹

    مثل همیشه زیباس.....

مطالب پیشنهادی