ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ال جی تاریخ معرفی گوشی Wing با نمایشگر چرخان را اعلام کرد [تماشا کنید]

ال جی برای اولین بار یک ویدیوی رسمی از گوشی Wing منتشر کرد. گوشی Wing مجهز به دو نمایشگرو مکانیزم کشویی در تاریخ ۲۴ شهریور معرفی خواهد شد. در هفته‌های گذشته شاهد انتشار گزارش‌ها و ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۵:۰۰

ال جی برای اولین بار یک ویدیوی رسمی از گوشی Wing منتشر کرد. گوشی Wing مجهز به دو نمایشگرو مکانیزم کشویی در تاریخ ۲۴ شهریور معرفی خواهد شد.

در هفته‌های گذشته شاهد انتشار گزارش‌ها و شایعات زیادی درباره این گوشی منحصر به فرد ال جی بودیم و حتی ویدیوهایی از این دستگاه افشا شده بودند که یکی از آن‌ها نحوه استفاده از دو نمایشگر آن هنگام رانندگی را به نمایش می‌گذاشت.

ال جی علاوه بر انتشار ویدیوی مراسم معرفی گوشی Wing، در بیانیه‌ای اعلام کرده این دستگاه بخشی از یک ابتکار و محصولات با نام «پروژه اکسپلورر» خواهد بود.

طبق گفته این شرکت کره‌ای، هدف از این پروژه ایجاد حس کنجکاوی و هیجان موردنیاز بخش موبایل است و تنها روی کاربردهای جدید با استفاده از طراحی‌های خلاقانه تمرکز می‌کند. این کمپانی اخیرا از گوشی ال جی ولوت رونمایی کرده که بخش «خط جهانی» آن را تشکیل می‌دهد.

طبق تصاویر و همچنین ویدیویی که از بازی با گوشی ال جی Wing منتشر شده بود، این دستگاه طراحی T شکل دارد و می‌توان نمایشگر دوم که در پشت صفحه نمایش اصلی قرار گرفته را تا ۹۰ درصد چرخاند. در حقیقت کاربر به نمایشگر بزرگ در حالت افقی یا عمودی دسترسی دارد.

برای مثال می‌توان توسط نمایشگر اصلی به صورت عمودی از اپ‌های ناوبری استفاده کرد و بدون تداخل با آن، در صفحه نمایش دوم پخش موسیقی را کنترل کرد یا مانند ویدیوی بالا که کاربر را در هنگام بازی با گوشی ال جی Wing نشان می‌دهد، از نمایشگر اصلی به صورت افقی استفاده کرد و در صفحه نمایش کوچکتر به اطلاعات بیشتری دسترسی داشت.

با توجه به اینکه شرکت‌هایی مانند سامسونگ، هواوی و موتورولا روی گوشی‌های تاشو تمرکز کرده‌اند و اخیرا گوشی گلکسی Z فولد ۲ نیز معرفی شده است، باید منتظر ماند و دید گوشی جدید ال جی با طراحی منحصر به فرد می‌تواند آینده‌ای در بازار داشته باشد یا خیر.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • amirsadatshirazy
    amirsadatshirazy | ۱۴ شهریور ۱۳۹۹

    بسیار بهتر و بسیار بسیار عالیتر از گوشیهای فیلیپ و زد فیلیپ به شدت معیوب سامسونگ که نرخ خرابی لولا و صفحه نمایششون بسیار بالاست و بیشترین خرابی و کمترین استفاده رو در کارنامه سامسونگ ثبت کرده

  • mega
    mega | ۱۲ شهریور ۱۳۹۹

    مسخره

    • afg
      afg | ۱۲ شهریور ۱۳۹۹

      خودت ?

مطالب پیشنهادی