ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

سامسونگ گلکسی فیت ۲ از راه رسید؛ مچ‌بند هوشمند با ۱۵ روز شارژدهی

با شیوع ویروس کرونا بسیاری از مردم به جای باشگاه‌ها، در خانه تمرین می‌کنند و به گجتی برای اندازه‌گیری فعالیت‌های خود نیاز دارند و حالا سامسونگ گلکسی فیت ۲ برای رفع نیاز کاربران معرفی شده ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

با شیوع ویروس کرونا بسیاری از مردم به جای باشگاه‌ها، در خانه تمرین می‌کنند و به گجتی برای اندازه‌گیری فعالیت‌های خود نیاز دارند و حالا سامسونگ گلکسی فیت ۲ برای رفع نیاز کاربران معرفی شده است.

با افزایش تقاضا برای ردیاب‌های فعالیت، سامسونگ از جدیدترین محصول خود به نام گلکسی فیت ۲ رونمایی کرده که با هربار شارژ تا ۱۵ روز کاربر را همراهی خواهد کرد. در صورتی که استفاده کمی از این گجت پوشیدنی داشته باشید، شارژدهی آن به ۲۱ روز افزایش پیدا می‌کند.

این محصول طراحی باریک و سبکی دارد و به ویژگی‌های پیشرفته زیادی مجهز شده که می‌تواند توسط آن‌ها به صورت خودکار ۵ فعالیت را شناسایی و ردیابی کند. گلکسی فیت ۲ قادر به اندازه‌گیری کالری سوزانده شده، ضربان قلب، مسافت و موارد دیگر است. علاوه بر فعالیت‌ها، توسط این دستبند هوشمند می‌توانید روی خواب خود نیز نظارت داشته باشید.

جدیدترین محصول سامسونگ از قابلیت پایش خواب بهره می‌برد که می‌تواند تحلیل‌های روزانه خواب را در اختیار کاربران قرار دهد و همچنین به کیفیت خواب آن‌ها امتیاز دهد.

سامسونگ برای جدیدترین مچ‌بند هوشمند خود نمایشگر ۱.۱ اینچی AMOLED 3D به همراه بیش از ۷۰ طرح مختلف برای نمایش روی آن درنظر گرفته که کاربر می‌تواند توسط آن‌ها، دستگاه خود را شخصی‌سازی کند.

سامسونگ گلکسی فیت ۲ به باتری ۱۵۹ میلی آمپر ساعتی مجهز شده که با هربار شارژ تا ۱۵ روز دوام می‌آورد و آن را به دستگاهی مناسب برای افرادی که شارژدهی ساعت‌های هوشمند را مناسب نمی‌دانند، تبدیل می‌کند. اگرچه این مچ‌بند تمام ویژگی‌های ساعت‌های هوشمند را در اختیار کاربران قرار نمی‌دهد، اما می‌توانید توسط آن به اهداف ورزشی خود دست پیدا کنید.

سامسونگ برای ساخت بدنه این دستگاه از پلاستیک استفاده کرده و وزن آن برابر ۲۱ گرم است. این محصول از استاندارد IP68 برای مقاومت در برابر نفوذ آب بهره می‌برد. گلکسی فیت ۲ با دستگاه‌های مجهز به سیستم عامل اندروید ۵.۰ با حداقل ۱.۵ گیگابایت رم و آیفون ۷ و گوشی‌های جدیدتر اپل با سیستم عامل iOS 10.0 و نسخه‌های بالاتر سازگار است.

سامسونگ در آینده قیمت و تاریخ عرضه این محصول را اعلام خواهد کرد، اما با توجه به قیمت ۱۰۰ دلاری گلکسی فیت، انتظار می‌رود نسل جدید آن نیز با قیمت مشابه وارد بازار شود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی