ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مانیتور ۳۶۰ هرتزی و دسکتاپ‌های با گرافیک RTX 30 ایسر از راه رسیدند

در نمایشگاه CES 2020 شرکت انویدیا سریعترین مانیتور گیمینگ جهان یعنی ایسوس ROG Swift 360 را با رفرش ریت ۳۶۰ هرتز معرفی کرد و حالا شاهد رونمایی از مانیتور Predator X25 ایسر با این ویژگی ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۰۰

در نمایشگاه CES 2020 شرکت انویدیا سریعترین مانیتور گیمینگ جهان یعنی ایسوس ROG Swift 360 را با رفرش ریت ۳۶۰ هرتز معرفی کرد و حالا شاهد رونمایی از مانیتور Predator X25 ایسر با این ویژگی هستیم.

این مانیتور مانند محصول ایسوس برای گیمرهای حرفه‌ای توسعه پیدا کرده و تاخیر بسیار کمی دارد. با توجه به رفرش ریت ۳۶۰ هرتز نمایشگر، فریم‌های بازی هر ۲.۸ میلی ثانیه به نمایش گذاشته می‌شوند. مدل‌های قبلی این مانتیورها دارای رفرش ریت ۱۲۰ تا ۲۴۰ هرتز بوده‌اند.

مانیتور Predator X25

مانیتور Predator X25 با ابعاد ۲۴.۵ اینچ از پردازنده G-Sync انویدیا بهره می‌برد و یکی از اولین محصولات مجهز به فناوری «Reflex Latency Analyzer» این کمپانی محسوب می‌شود.

ابزار اندازه‌گیری تاخیر سیستم، اطلاعات مربوط به عملکرد ماوس، کامپیوتر و نمایشگر را در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. با وجود معرفی این مانیتور، انویدیا زمان عرضه و همچنین قیمت آن را اعلام نکرده، با این حال نباید منتظر قیمت پایینی برای این محصول باشیم.

انویدیا اخیرا از کارت‌های گرافیک سری RTX 30 رونمایی کرده و ایسر امکان سفارش کامپیوترهای گیمینگ خود با این قطعات را فراهم کرده است. کامپیوترهای گیمینگ سری Predator Orion مانند گذشته طراحی جذابی دارند و درون آن‌ها از نورپردازی استفاده شده است.

ایسر Predator Orion 9000

بالاترین مدل، ایسر Predator Orion 9000 را می‌توان با کارت گرافیک بسیار قدرتمند GeForce RTX 3090 و پردازنده فوق‌العاده سریع اینتل Core i9-10980XE Extreme Edition سفارش داد. مدل بعدی، Predator Orion 5000 نام دارد که سفارش آن با کارت گرافیک RTX 3090 و همچنین پردازنده نسل دهم اینتل Core i9-10900K برای گیمرها امکان‌پذیر است.

ایسر Predator Orion 5000

پایین‌ترین مدل با نام Predator Orion 3000 نسبت به دو مدل دیگر ارزانتر است، با این حال قدرت مناسبی در اختیار گیمرها قرار می‌دهد. در این کیس می‌توان از کارت گرافیک جدید GeForce RTX 3070 و پردازنده نسل دهم اینتل Core i7 استفاده کرد. در حال حاضر تاریخ عرضه و همچنین قیمت این کامپیوترهای گیمینگ از سوی ایسر اعلام نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Baback Mohamadi
    Baback Mohamadi | ۱۲ شهریور ۱۳۹۹

    ?

مطالب پیشنهادی