ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

اینترنت اپلیکیشن شاد رایگان شد

مشاور وزیر آموزش و پرورش در مراسم رونمایی از نسخه جدید شاد با اشاره به اضافه شدن قابلیت‌های گسترده به این برنامه تاکید کرد خدمات پایه شاد به صورت عمومی تعریف شده و رایگان و ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۱۵

مشاور وزیر آموزش و پرورش در مراسم رونمایی از نسخه جدید شاد با اشاره به اضافه شدن قابلیت‌های گسترده به این برنامه تاکید کرد خدمات پایه شاد به صورت عمومی تعریف شده و رایگان و همگانی است.

نسخه جدید اپلیکیشن «شبکه آموزشی دانش آموزی» (شاد) با حضور وزیر آموزش و پرورش در «اردوگاه شهید باهنر» رونمایی شد و از شنبه آینده در اختیار معلمان قرار خواهد گرفت. طی این مراسم «سید حسن الحسینی»، مشاور وزیر آموزش و پرورش با اشاره به اضافه شدن قابلیت‌های تعاملی و امکان تدریس زنده برای معلمان از رایگان و همگانی بودن خدمات پایه شاد خبر داد.

به گفته الحسینی در شاد ۲ محتوای آموزشی استاندارد بارگذاری شده و از نظر نرم‌افزاری تفاوت چشمگیری با نسخه قبلی دارد. معلمان و دانش آموزان با استفاده از این اپ امکان برقراری تماس صوتی و تصویری دو طرفه را دارند و جذابیت‌های گرافیکی هم ارتقا پیدا کرده است. به گفته وی بستر به گونه‌ای فراهم شده که همه دانش آموزان به اپ شاد دسترسی داشته باشند و کسی از تحصیل بازنماند.

اپلیکیشن شاد

«مهدی اخوان بهابادی»، مدیرعامل همراه اول نیز بر رایگان بودن ترافیک مصرفی شاد برای همه کاربران تاکید کرد. وی افزود سیمکارت شاد از هفته آینده به صورت رایگان عرضه خواهد شد اما بدون استفاده از این سیم‌کارت هم می‌توان از خدمات اپ مذکور بهره برد. به گفته اخوان همراه اول متعهد شده تا ۱۵ سال دیگر از اپلیکیشن شاد پشتیبانی کند.

در نسخه جدید شاد که امروز رونمایی شد، ۳ گروه کاربری مدیر، معلم و دانش‌آموز تعریف شده و قابلیت‌ها بر اساس گروه کاربر ارائه می شوند. در این برنامه امکان پخش زنده یک طرفه حین تدریس و همچنین ارتباط دو طرفه برای مواردی نظیر پرسش و پاسخ و جلسه اولیا و مربیان فراهم شده است. قابلیت آزمون‌ساز هم به معلمان اجازه می‌دهد متن یا فایل سوالات را در اپلیکیشن وارد کرده و زمان و بارم مورد نظر را برای آن تعیین کنند. از دیگر امکانات شاد ۲ می‌توان به کارپوشه برای ارزشیابی پیشرفت تحصیلی دانش آموزان، تعیین برنامه هفتگی کلاسی، نظرسنجی و تلویزیون اینترنتی اشاره کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (3 مورد)
  • molavy
    molavy | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹

    آمریکا و انگلیس به ایرانی ها اینترنت رایگان ماهواره ای میدن، مثل این همه شبکه فارسی زبان رایگان که برامون ساختن

  • fayyaz.saeed
    fayyaz.saeed | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹

    حالا نفرین یا هورا بجای خودش، اما اینترنت کجای دنیا ب کلی رایگانه ؟!؟ حتی اونجاها ک خودشون رو بکبون اینترنت هستن و کمترین هزینه اتصالات و زیرساخت رو دارن.
    اصلا کجای دنیا چیز‌ ارزشمند رایگانه؟ تازه اونجاها همه چیز دست بخش خصوصی و سرمایه گذارهاست
    اونیم ک خیال می‌کنی رایگانه پولشو ده باره از جیب مردم میکشن بیرون.
    انتقاد بکن اما معقول باش.

  • soroush shamsi
    soroush shamsi | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹

    هوراااا خوشحال باشیم ...
    نفرین بر سران مملکت باید اینترنت ب کلی رایگان باشه نه ی نرم افرار معمولی

مطالب پیشنهادی