ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

پخش زنده رویداد LG در نمایشگاه IFA 2020 [تماشا کنید]

ال‌جی ساعت ۱۳:۴۵ امروز با برگزاری مراسمی آنلاین از جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه IFA 2020 رونمایی خواهد کرد. نمایشگاه IFA امسال برخلاف ادوار گذشته به صورت مجازی برگزار می‌شود و انتظار می‌رفت تا حدودی از ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۳:۲۸

ال‌جی ساعت ۱۳:۴۵ امروز با برگزاری مراسمی آنلاین از جدیدترین محصولات خود در نمایشگاه IFA 2020 رونمایی خواهد کرد.

نمایشگاه IFA امسال برخلاف ادوار گذشته به صورت مجازی برگزار می‌شود و انتظار می‌رفت تا حدودی از جذابیت آن کاسته شود اما همچنان با هیجان خاصی در حال برگزاری است. تا کنون شاهد رونمایی از محصولات مهمی مثل پردازنده‌های نسل یازدهم اینتل و غول‌های گرافیکی انویدیا بوده‌ایم و حالا نوبت به ال‌جی رسیده که دست به کار شود.

ال‌جی همیشه پای ثابت مراسم IFA 2020 بوده و حضور پررنگی در آن داشته است. مراسم امسال هم از این قضیه مستثنی نیست و این شرکت راس ساعت ۱۳:۴۵ امروز به وقت تهران طی مراسمی مجازی از جدیدترین محصولات خود رونمایی خواهد کرد. هرچند مشخص نیست دقیقا شاهد رونمایی از چه دستگاه‌هایی خواهیم بود اما انتظار می‌رود معرفی محصولات با تمرکز بر لوازم خانگی مدرنی صورت گیرد که از هوش بالایی برخوردار خواهند بود.

از دیگر انتظارات باید به معرفی ابزارهایی اشاره کرد که دورکاری را برای کاربران آسا‌نتر می‌کنند. هرچند معرفی گوشی کمی دور از انتظار است اما ال‌جی در پی آن است با نسل جدیدی از موبایل‌ها توجه کاربران را به خود جلب کند و چه جایی بهتر از IFA 2020 برای معرفی یک گوشی جدید؟

برای آشنایی با جدیدترین دستاوردهای ال‌جی با پوشش زنده دیجیاتو از این مراسم همراه باشید.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی