ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

لپ تاپ ایسر اسپین ۷ با چیپست اسنپدراگون 8cx Gen 2 5G معرفی شد

ایسر از مدل جدید لپ تاپ اسپین ۷ در نمایشگاه IFA 2020 رونمایی کرد. این محصول اولین لپ تاپ 5G ایسر و همچنین اولین لپ تاپ این سازنده است که به پردازنده اسنپدراگون 8cx Gen ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۳۰

ایسر از مدل جدید لپ تاپ اسپین ۷ در نمایشگاه IFA 2020 رونمایی کرد. این محصول اولین لپ تاپ 5G ایسر و همچنین اولین لپ تاپ این سازنده است که به پردازنده اسنپدراگون 8cx Gen 2 5G مجهز می‌شود.

مدل جدید اسپین ۷ از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به مدل فعلی داشته با این تفاوت که حالا گوشه‌ها کمی تیزتر شده‌اند و در برخی از قسمت‌های محصول از رنگ طلایی استفاده شده است. مدل جدید به پردازنده مبتنی بر ARM اسنپدراگون 8cx Gen 2 مجهز شده است. ایسر می‌گوید این پردازنده علاوه بر پشتیبانی از شبکه 5G (طیف میلیمتری و زیر ۶ گیگاهرتز)، شارژدهی ۲۴ ساعته را برای این محصول به ارمغان می‌آورد.

مدل جدید اسپین ۷ همچنین از قلم دیجیتال Wacom با ۴۰۹۶ سطح حساس برخوردار بوده و با متصل شدن به قسمت جانبی کامپیوتر شارژ می‌شود. این محصول از نمایشگر لمسی ۱۴ اینچی از نوع IPS با رزولوشن 1080p برخوردار بوده و توسط لایه ضدمیکروب گوریلا گلس محافظت می‌شود. از دیگر ویژگی‌های این لپ تاپ می‌توان به چرخش ۳۶۰ درجه نمایشگر، دو درگاه USB-C و یک درگاه USB-A اشاره کرد.

جزئیات بیشتری از سخت افزار ایسر اسپین ۷ و همچنین قیمت و تاریخ عرضه آن منتشر نشده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • saeed۱۹۸۵۹
    saeed۱۹۸۵۹ | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹

    درباره سیستم عاملش چیزی نگفتید

مطالب پیشنهادی