ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

نرم افزار و اپلیکیشن

جعبه ابزار: پنج اپلیکیشن خوب مدیریت مخاطبین برای اندرویدی‌ها

[این نوشته در تاریخ 13 شهریور 99 به‌روزرسانی شده است] اندروید برای مدیریت مخاطبین، دست کاربر را کاملا باز گذاشته تا فقط به اپ پیش‌فرض Contacts محدود نبوده و بتواند با نرم‌افزارهای شخص ثالث به ...

امین بیگ‌زاده
نوشته شده توسط امین بیگ‌زاده | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۲۰:۰۰
[این نوشته در تاریخ 13 شهریور 99 به‌روزرسانی شده است]

اندروید برای مدیریت مخاطبین، دست کاربر را کاملا باز گذاشته تا فقط به اپ پیش‌فرض Contacts محدود نبوده و بتواند با نرم‌افزارهای شخص ثالث به امکانات بهتر و بیشتری دست پیدا کند. خوشبختانه اگر گشتی در فروشگاه گوگل پلی بزنید، به نمونه‌های بسیار خوب و قدرتمندی از این نرم‌افزارها می‌رسید که ابزار پیشرفته‌ای برای مدیریت و دسترسی آسان به مخاطبین برایتان فراهم می‌کنند.

در این مقاله می‌خواهیم با پنج اپلیکیشن برتر شماره‌گیر (Dialer) و مدیریت مخاطبین (Contacts Manager) دنیای اندروید آشنا شویم. پس از شما دعوت می‌کنم که تا انتهای این مقاله با دیجیاتو همراه باشید.

Calls.AI

مدیریت مخاطبین

این اپ رایگان در اصل برای صاحبان کسب و کار طراحی شده. وقتی کسی به شما زنگ می‌زند، Calls.AI به جز اسم و شماره جزئیاتی در مورد تماس‌گیرنده هم به شما نمایش می‌دهد که آمادگی بهتری برای مکالمه داشته باشید. همچنین Calls.AI می‌تواند در نقش یک CRM یا نرم‌افزار مدیریت ارتباط با مشتری هم برایتان ظاهر شود.

یک «دستیار پس از مکالمه» هم وجود دارد که به شما کمک می‌کند اطلاعات مکالمه را یادداشت کرده و حتی زمان‌بندی کنید که در مکالمات بعدی به کارتان می‌آیند. شناسایی افراد تماس گیرنده و مسدود کردن پیام‌های اسپم هم از دیگر ویژگی‌های Calls.AI به شمار می‌آیند.

Calls.AI

Calls.AI

سازنده: Sync.AI Calendar & Caller ID قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 38 مگابایت زبان:

Drupe

مدیریت مخاطبین

از بین اپ‌های مدیریت مخاطبین Drupe جزو مشهورترین‌هاست. دلیل این شهرت در درجه اول به رابط کاربری جذاب و خوش رنگ و لعابش بر می‌گردد. اما امکانات فنی هم نقش مؤثری در این محبوبیت داشته‌اند.

Drupe نه تنها از پس تمام کارهای شماره گیر پیش فرض اندروید برمی‌آید، بلکه از یک ضبط‌کننده تماس قوی هم برخوردار است تا با آن به اپ مجزایی نیاز نداشته باشید. ضمنا شماره‌گیری هوشمند، مسدود‌کننده تماس، شناسایی تماس‌های اسپم و ادغام‌کننده مخاطبین تکراری هم از دیگر مشخصات آن هستند. Drupe برای استفاده رایگان است اما امکاناتی هم دارد که با پرداخت درون‌برنامه‌ای آزاد می‌شوند.

drupe

drupe

سازنده: drupe قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 18 مگابایت زبان:

Simpler Caller ID

مدیریت مخاطبین

Simpler Caller ID بر خلاف بقیه اپ‌های این فهرست به محبوبیت زیادی نرسیده، اما کمی که با آن کار کنید متوجه ارزش‌های ویژه‌اش می‌شوید. کالر آیدی پیشرفته، مدیریت مخاطبین تکراری و پشتیبانی از حساب‌های اجتماعی مخاطبان از ویژگی‌های خوب این اپلیکیشن به شمار می‌آیند.

اما Simpler Caller ID از نظر امکانات شخصی‌سازی هم حرف‌هایی برای گفتن دارد. بیشتر از 40 تم مختلف در این اپ وجود دارد که می‌‌توانید برای تزئین صفحه مخاطبین به کارشان بگیرید. همچنین مسدودکننده تماس، بکاپ آفلاین و ابزار ویژه برای مدیریت مخاطبین و سر و سامان دادن به آن‌ها هم از دیگر مشخصات این اپ رایگان با پرداخت درون‌برنامه‌ای هستند.

Simpler Caller ID

Simpler Caller ID

سازنده: Simpler Apps Inc قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 17 مگابایت زبان:

Truecaller

مدیریت مخاطبین

شهرت و قدمت Truecaller از اپ‌های دیگر این فهرست کمی بیشتر است. با Truecaller نه فقط به مدیریت مخاطبین می‌رسید، بلکه می‌توانید از آن به عنوان اپلیکیشن پیش‌فرض ارسال پیامک هم استفاده کنید. در واقع Truecaller به طور یکجا وظیفه شماره‌گیر، مدیریت مخاطبین و راست و ریس کردن پیامک‌ها را برایتان انجام می‌‌دهد.

از ویژگی‌های آن می‌توان به فیلتر پیامک‌های اسپم، مسدود کردن تماس‌ها، پشتیبانی از دو سیم کارت، شناسایی شماره‌‌های ناشناس و رابط کاربری زیبا اشاره کرد. امکاناتی که این اپ ارائه می‌کند رایگان نیستند و برای دسترسی به آن‌ها باید حق اشتراک بپردازید. اما خوشبختانه نسخه‌های آنلاک و کرک شده Truecaller را می‌توانید در دانلودسنترهای ایرانی پیدا کنید.

Truecaller

Truecaller

سازنده: True Software Scandinavia AB قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 63 مگابایت زبان:

True Phone Dialer

مدیریت مخاطبین

True Phone Dialer با میانگین امتیاز 4.6 و آمار بیش از پنج میلیون نصب فعال، جزو موفق‌ترین اپلیکیشن‌های این مقاله است. دلیل این موفقیت به امکانات بسیار زیاد و متنوع و طراحی شکیل و کاربرپسندش برمی‌گردد.

با داشتن این اپ، می‌توانید هنگام تماس گرفتن یک مخاطب تصویری قدی و تمام صفحه از او را ببینید. ضمن این که امکانات شخصی‌سازی هم عالی هستند و می‌توانید به هر مخاطب اطلاعاتی مثل یادآور روز تولد و یادداشت و ... هم اضافه کنید. امکانات خوب مدیریت مخاطبین و ضبط‌کننده تماس داخلی هم از دیگر ویژگی‌های عالی این اپلیکیشن به شمار می‌آیند.

True Phone Dialer

True Phone Dialer

سازنده: Hamster Beat قیمت: رایگان (با پرداخت درون برنامه ای) دسته بندی:
سیستم عامل: اندروید حجم: 10 مگابایت زبان:
دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (21 مورد)
  • Hossein.Fazel
    Hossein.Fazel | ۱۸ تیر ۱۴۰۰

    برنامه ها خیلی خوب بودند، از همه بهتر true phone. حرف نداره

  • Sobhan
    Sobhan | ۱۹ شهریور ۱۳۹۹

    ممنونم

  • hamedaziran
    hamedaziran | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹

    برنامه Drupe متعلق به رژیم صهیونستی هست. سایتشو چک کنید.

    • mohammadmrz
      mohammadmrz | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹

      خب کجاش بده؟

      • mobin34
        mobin34 | ۱۴ شهریور ۱۳۹۹

        چطور برنامه های چینی رو میگید جاسوسی هستن و ...

        اون وقت برنامه های رژیمی که چندین بار دانشمند ها رو ترور و خرابکاری های های زیادی رو انجام داده خطر نمیدونید

        تمام صحبت من اینه که بد بد هست
        حالا میخواد روسیه باشه یا چین یا اسرائیل و انگلستان

      • mobin34
        mobin34 | ۱۴ شهریور ۱۳۹۹

        سراسر ?

  • بشیر
    بشیر | ۲۴ دی ۱۳۹۴

    تشکرممنونم

  • دانیال
    دانیال | ۵ شهریور ۱۳۹۴

    اپلیکیشن true dialer و true phone برنامه هایی هستن که توی history تماس هاشون حتی کد هایی مثل #141* هم ذخیره میشه و نیازی به تایپ مجدد اونا نیست.
    من همه این برنامه هارو استفاده کردم قبلا اما راحت و قوی ترین برنامه همینه.

نمایش سایر نظرات و دیدگاه‌ها
مطالب پیشنهادی