ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

یکی از پروفایل‌های رسمی نخست وزیر هندوستان در توییتر هک شد

توییتر از هک شدن یکی از پروفایل‌های رسمی «نارندرا مودی» نخست وزیر هندوستان خبر داد. هکرها پس از در دست گرفتن کنترل اکانت از دنبال کنندگان درخواست پول دیجیتال کرده‌اند. حساب رسمی نخست وزیر هندوستان ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۳ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۴:۰۰

توییتر از هک شدن یکی از پروفایل‌های رسمی «نارندرا مودی» نخست وزیر هندوستان خبر داد. هکرها پس از در دست گرفتن کنترل اکانت از دنبال کنندگان درخواست پول دیجیتال کرده‌اند.

حساب رسمی نخست وزیر هندوستان با نام کاربری narendramodi_in به مدت تقریباً نیم ساعت چندین توییت حاوی درخواست کمک مالی در قالب بیت کوین برای بیش از ۲.۵ میلیون دنبال کننده ارسال کرد که پس از مدت کوتاهی حذف شدند.

پروفایل یاد شده یکی از چند حساب تأیید شده مربوط به نخست وزیر هندوستان بوده و در بخش Bio آن آدرس وب سایت شخصی مودی ثبت شده است. توییتر در گفتگو با خبرگزاری CNN اعلام کرد که «از این حادثه آگاه بوده و اقدامات لازم برای مسدود کردن اکانت را انجام داده است.»

این اتفاق بیش از یک ماه پس از هک گسترده پروفایل افراد مشهور در توییتر رخ می‌دهد که در جریان آن اکانت افرادی همچون باراک اوباما، جو بایدن و ایلان ماسک هک شد. توییتر پس از این حمله اعلام کرد که با فریب کارکنان این شرکت به ابزارهای محرمانه توییتر دسترسی پیدا کرده و از کاربران درخواست واریز پول مجازی کردند.

توییتر می‌گوید هویت عاملان هک پروفایل نخست وزیر هندوستان در حال حاضر نامعلوم بوده و نشانه یا سندی مبنی بر ارتباط این حمله با حمله اواخر ماه تیر به دست نیامده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی