ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ریزر Naga Pro معرفی شد؛ ماوس گیمینگ بی‌سیم با ۳ صفحه کلید قابل تعویض

ریزر از ماوس بی‌سیم Naga Pro رونمایی کرد. این محصول دارای سه صفحه کلید کوچک آهنربایی است که به شما اجازه می‌دهد بسته به ژانر بازی از نوع مناسب استفاده کنید. Naga Pro نوع بی‌سیم ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۲:۳۰

ریزر از ماوس بی‌سیم Naga Pro رونمایی کرد. این محصول دارای سه صفحه کلید کوچک آهنربایی است که به شما اجازه می‌دهد بسته به ژانر بازی از نوع مناسب استفاده کنید.

Naga Pro نوع بی‌سیم ماوس Naga Trinity است که سال ۲۰۱۷ به بازار عرضه شد و همانند آن از قابلیت‌های تغییر شکل دهنده برخوردار بوده و می‌توان آن را بوسیله بلوتوث یا گیرنده ۲.۴ گیگاهرتز به کامپیوتر وصل کرد. این ماوس از هم اکنون با قیمت ۱۴۹.۹۹ دلار قابل خریداری است.

بزرگ ترین تغییر ماوس Naga Pro در مقایسه با Naga Trinity به غیر از بی سیم شدن این است که چینش دکمه‌ها در یکی از صفحه کلیدها برخلاف مدل Naga Trinity که به شکل چرخشی بود، حالا به صورت خطی است که به دسترسی بهتر انگشت شست به دکمه‌ها منجر می‌شود. این ماوس دو صفحه کلید دیگر هم دارد که یکی از آنها ۱۲ و دیگری ۲ دکمه دارد.

Naga Pro از سنسور اپتیکال +Focus ریزر با حساسیت ۲۰ هزار DPI برخوردار بوده و از این بابت شبیه ماوس تحسین شده DeathAdder V2 است. این محصول همچنین از سوییچ‌های اپتیکال برخوردار است که نسبت به سوییچ‌های مکانیکی سرعت بیشتری دارند.

از دیگر ویژگی‌های جالب توجه این ماوس می‌توان به قابلیت شخصی سازی بالا اشاره کرد. برای مثال تمام دکمه‌ها به کمک نرم افزار Synapse 3 قابل شخصی سازی هستند. این محصول همچنین به لطف بهره مندی از حافظه داخلی از ۵ پروفایل پشتیبانی می‌کند.

ریزر شارژدهی Naga Pro را حداکثر ۱۵۰ ساعت با بلوتوث و ۱۰۰ ساعت با گیرنده وایرلس اعلام کرده است. برای شارژ کردن این محصول نیز می‌توان از کابل microUSB با بافت Speedflex و یا شارژر رومیزی برخی از ماوس‌های گرانقیمت ریزر از جمله ماوس Ultimate استفاده کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی