ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

نوجوان طرفدار تسلا مجوز کارآموزی در نورالینک را از شخص ایلان ماسک دریافت کرد

مرد جوانی از Grünheide آلمان هفته گذشته اجازه ایلان ماسک برای کارآموزی در پروژه Neuralink در سیلیکون ولی آمریکا را دریافت کرد. سیلاس هاینیکن که در توییتر با نام پسر تسلا در Grünheide شناخته می شود مدت هاست ...

Maryam Mousavi
نوشته شده توسط Maryam Mousavi | ۱۴ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۸:۰۰

مرد جوانی از Grünheide آلمان هفته گذشته اجازه ایلان ماسک برای کارآموزی در پروژه Neuralink در سیلیکون ولی آمریکا را دریافت کرد.

سیلاس هاینیکن که در توییتر با نام پسر تسلا در Grünheide شناخته می شود مدت هاست که به خاطر علاقه خاصش به این پروژه به شهرت رسیده است. او ظاهرا با استفاده از پهپاد خود از فرایند ساخت و ساز اولین کارخانه تسلا در اروپا (گیگا برلین) فیلم میگیرد و ظاهرا قصد دارد هواداران این خودروسازی در سراسر دنیا را از نزدیک در جریان فرایندهای پیشرفته ساخت و ساز کارخانجات تسلا قرار دهد.

حالا سیلاس با دریافت مجوز کارآموزی در نورالینک آن هم مستقیما از شخص ایلان ماسک بار دیگر توجه مردم و رسانه ها را به خود جلب نموده است. مدیرعامل تسلا هم اکنون در آلمان به سر می برد و هواداران آلمانی او نیز فرصت را غنیمت شمرده اند تا از نزدیک با او دیدار و گفتگو کنند.

کارآموزی نورالینک

وقتی سیلاس متوجه شد که ایلان ماسک قصد ملاقات با اعضای گروه CDU Bundestag در برلین را دارد تصمیم گرفت که به پایتخت سفر کند تا از نزدیک ماسک را ببیند. پدر سیلاس هم که حامی بزرگ او در رسیدن به رویاهایش است او را به برلین رساند.

سیلاس می گوید به شدت تحت تاثیر شخصیت ماسک قرار دارد زیرا به باورش او تلاش می کند دنیا را به جای بهتری برای زندگی تبدیل کند.

من از ماسک الهام می گیرم زیرا فکر میکنم او فردی با یک دیدگاه بزرگ است: جهان را به جای بهتری تبدیل کند. راه و روش او برای انجام کارها، استفاده از زمان و نحوه سپری کردن اوقاتش برای حل کردن یک مشکل بسیار مرا تحت تاثیر قرار داده است. فکر میکنم او همان شخصی است که باید به دنبالش بگردم.

مکالمه میان ماسک و سیلاس به سرعت انجام شد و حالا فرصتی که در اختیارش قرار گرفته میتواند آغازی برای آینده درخشان او باشد. سیلاس به محض دیدار چهره به چهره با ماسک این سوال را مطرح کرد:

سلام ایلان ماسک. آیا میشود در نورالینک کارآموزی کرد؟

ماسک پاسخ داد:

بله. نورالینک در کالیفرنیاست اما بله می شود.

من می خواهم در نورالینک کارآموزی کنم چون این جالب ترین استارتاپ در دنیاست. دیدگاه نورالینک مثلا کاشت تراشه در مغز یا سر برای انجام کارهایی مثل دانلود یک زبان یا مانند آن فوق العاده است. می خواهم بخشی از این پروژه باشم.

دوره کارآموزی نورالینک قرار است که حوالی جشن عید پاک مسیحیان در سال ۲۰۲۱ آغاز شود و سیلاس هم با دریافت موافقت ماسک همان زمان به آمریکا سفر خواهد کرد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • Ahmadmosavi0093@gmail.com
    Ahmadmosavi0093@gmail.com | ۱۵ شهریور ۱۳۹۹

    ??

مطالب پیشنهادی