ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

ظرفیت باتری پرچمدارهای گلکسی S21 مشخص شد؛ قوی‌تر از نسل فعلی

هنوز چندین ماه تا معرفی پرچمدارهای گلکسی S21 باقیمانده اما از همین حالا شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد آنها شروع شده است. در جدیدترین مورد اسناد پایگاه داده 3C چین شماره مدل و ظرفیت باتری گلکسی S21 و S21 ...

یونس مرادی
نوشته شده توسط یونس مرادی | ۱۵ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۷:۰۰

هنوز چندین ماه تا معرفی پرچمدارهای گلکسی S21 باقیمانده اما از همین حالا شایعات و گمانه‌زنی‌ها در مورد آنها شروع شده است. در جدیدترین مورد اسناد پایگاه داده 3C چین شماره مدل و ظرفیت باتری گلکسی S21 و S21 پلاس را افشا کرده است.

بر این اساس نسخه عادی با شماره مدل SM-G991 به باتری ۳۸۸۰ میلی آمپرساعتی و نسخه پلاس با شماره مدل SM-G996 به باتری ۴۶۶۰ میلی آمپر ساعتی مجهز خواهد بود. نکته جالب اینجاست که این باتری‌‌ها نه توسط خود سامسونگ بلکه در کارخانه‌‌ای چینی به نام «Ningde Amperex» تولید خواهند شد.

از آنجا که گلکسی S20 و نسخه پلاس آن به ترتیب میزبان باتری‌های ۴۰۰۰ و ۴۵۰۰ میلی آمپرساعتی هستند شاید به نظر برسد سامسونگ ظرفیت باتری S21 را نسبت به نسل فعلی ضعیفتر می‌کند اما اعداد ذکر شده در این سند اسمی هستند؛ به عبارت دیگر در زمان معرفی ظرفیت باتری پرچمدارهای جدید بیش از این اعلام خواهد شد.

بررسی دیجیاتو: سامسونگ گلکسی S20 اولترا [تماشا کنید]

بر اساس گمانه‌زنی‌های فعلی سری گلکسی S21 احتمالا در ۳ مدل معمولی، پلاس و الترا معرفی خواهد شد. هر ۳ مدل با باند 5G زیر ۶ هرتز یا موج میلیمتری سازگاری خواهند شد و ضعیفترین نسخه آنها با ۱۲۸ یا ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد بود.

از دیگر شایعاتی که اخیرا پیرامون این سری شنیده می‌شود این است که سامسونگ با مجهز کردن گلکسی S21 الترا به قلم S Pen سری گلکسی نوت را از رده خارج خواهد کرد. علاوه بر این ظاهرا این پرچمدارها نیز مثل گلکسی نوت ۲۰ فاقد سنسور زمان پرواز (ToF) خواهد بود؛ حسگری که با ارسال پرتو به محیط و بر اساس بازخورد دریافتی، نقشه‌ای سه‌بعدی ترسیم می‌کند. یکی از دیگر شایعات مربوط به دوربین استفاده از لرزشگیر اپتیکال برای دوربین سلفی این دستگاه‌‌ها است.

در گزارش دیگری نیز گفته شده سامسونگ دوربین سلفی را به زیر نمایشگر خواهد برد؛ تغییری که در صورت عملی شدن مهمترین دگرگونی در نسل بعدی کهکشانی‌های سری S خواهد بود.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (1 مورد)
  • omid
    omid | ۱۷ شهریور ۱۳۹۹

    سامسونگ تو باتری افتضاحه

مطالب پیشنهادی