ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

موبایل

انتشار ویدیوی شیائومی می ۱۰ اولترا با دوربین سلفی زیر نمایشگر [تماشا کنید]

شیائومی در آینده از گوشی‌های هوشمند با دوربین سلفی زیر نمایشگر رونمایی خواهد کرد که به نظر می‌رسد اولین محصول با این فناوری، نسخه جدید شیائومی می ۱۰ اولترا باشد. شرکت ZTE نزدیک به یک ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۰۰

شیائومی در آینده از گوشی‌های هوشمند با دوربین سلفی زیر نمایشگر رونمایی خواهد کرد که به نظر می‌رسد اولین محصول با این فناوری، نسخه جدید شیائومی می ۱۰ اولترا باشد.

شرکت ZTE نزدیک به یک هفته پیش از اولین گوشی هوشمند مجهز به دوربین سلفی زیر نمایشگر با نام اکسون ۲۰ 5G رونمایی کرد و حالا به نظر می‌رسد تا پیش از پایان سال جاری میلادی، شیائومی نیز اولین دستگاه خود با این ویژگی را معرفی کند. اخیرا ویدیویی از این محصول منتشر شده که پنل پشتی آن با گوشی شیائومی می ۱۰ اولترا یکسان است.

با توجه به این شباهت، این احتمال وجود دارد که شیائومی در آینده یک نسخه جدید از این گوشی هوشمند را با دوربین سلفی زیر نمایشگر معرفی کند. یکی از موارد عجیب در این ویدیو، عدم فعالسازی دوربین سلفی برای نمایش کیفیت و همچنین عملکرد آن است که این موضوع می‌تواند سه دلیل داشته باشد.

این احتمال وجود دارد که سازنده ویدیو می‌خواهد ناشناس باقی بماند. ممکن است با نمونه اولیه این دستگاه مواجه باشیم و عملکرد این دوربین مناسب نباشد. در نهایت شاید با یک ویدیوی جعلی روبه‌رو هستیم، البته هیچ نشانه‌ روشنی مبنی بر دستکاری ویدیو وجود ندارد.

در حالی که این افشاگر به رونمایی از این گوشی هوشمند تا پیش از پایان سال جاری میلادی اشاره کرده، به گفته شیائومی اولین دستگاه این کمپانی با دوربین سلفی زیر نمایشگر زودتر از سال آینده میلادی وارد بازار نخواهد شد. این کمپانی اخیرا نسل سوم فناوری دوربین زیر نمایشگر را معرفی کرده است.

شیائومی می ۱۰ اولترا جدیدترین پرچمدار این کمپانی چینی محسوب می‌شود که کمتر از یک ماه پیش معرفی شد. این دستگاه از ویژگی‌های زیادی مانند رفرش ریت ۱۲۰ هرتز نمایشگر بهره می‌برد و همچنین قادر به پشتیبانی از فناوری شارژ فوق سریع ۱۲۰ واتی است. این دستگاه به دوربین اصلی چهارگانه با امکان زوم ۱۲۰ برابری و فیلمبرداری 8K مجهز شده است.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (4 مورد)
  • Sina Elahi
    Sina Elahi | ۱۷ شهریور ۱۳۹۹

    رضا ناشکری نکن من هنوزم ک هنوزه گوشیم مدل ۲۰۱۵ عه یعنی هوم فیزیکی و بالا و مایین در حصر

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۱۶ شهریور ۱۳۹۹

    من که ترجیح میدهم گوشی حتی سلفی نداشته باشد ... هر چه باشد از این حفره نمایشگر بهتر است

    • شاهین دژ
      شاهین دژ | ۱۶ شهریور ۱۳۹۹

      من هم

    • Reza12022
      Reza12022 | ۱۶ شهریور ۱۳۹۹

      دقیقاً اینقدر بدم میاد از این حفره نمایشگر،،، کلا گوشی رو از ریخت میندازه،،،حالا ناچ به حرفی،،، نمیدونم طرف چطور ۱۰ میلیون میده گوشی که وسط سوراخ‌ه آخه

مطالب پیشنهادی