ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

مشخصات و رندرهای گلکسی S20 FE افشا شد؛ نسخه ارزانتر پرچمدارها

سامسونگ در آینده نزدیک از گلکسی S20 FE یا فن ادیشن (Fan Edition) رونمایی خواهد کرد و حالا مشخصات کامل و رندرهای آن افشا شده‌اند. طبق اعلام افشاگر مطرح، «رولند کوانت» این گوشی هوشمند در ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

سامسونگ در آینده نزدیک از گلکسی S20 FE یا فن ادیشن (Fan Edition) رونمایی خواهد کرد و حالا مشخصات کامل و رندرهای آن افشا شده‌اند.

طبق اعلام افشاگر مطرح، «رولند کوانت» این گوشی هوشمند در نسخه‌های 4G و 5G وارد بازار خواهد شد که به ترتیب به چیپست اگزینوس ۹۹۰ و اسنپدراگون ۸۶۵ مجهز می‌شوند. گلکسی S20 FE در بازار اروپا در یک نسخه مجهز به ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی فروخته خواهد شد.

این گوشی هوشمند که قیمت پایینتری نسبت به برادران خود خواهد داشت، به نمایشگر ۶.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۲۴۰۰ پیکسل مجهز می‌شود و حداکثر رفرش ریت آن به ۱۲۰ هرتز می‌رسد. روی پنل پشتی این گوشی هوشمند دوربین اصلی سه گانه با سنسورهای ۱۲، ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی قرار می‌گیرد و دوربین سلفی آن ۳۲ مگاپیکسلی خواهد بود.

گلکسی S20 FE

این گوشی هوشمند که در ابتدا تصور می‌شد با نام گلکسی S20 لایت وارد بازار شود، از بلوتوث ۵.۰ و وای فای ۶ پشتیبانی خواهد کرد. گلکسی S20 FE سامسونگ از استاندارد IP68 برای محافظت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار بهره می‌برد. انتظار می‌رود این گوشی هوشمند به باتری ۴۵۰۰ میلی آمپر ساعتی با قابلیت پشتیبانی از شارژ بی‌سیم مجهز شود.

گلکسی S20 FE

گلکسی S20 فن ادیشن به مشخصات فنی مناسبی مجهز می‌شود و تفاوت چندانی با نسخه استاندارد گلکسی S20 یا حتی گلکسی نوت ۲۰ ندارد، با این حال سامسونگ برای کاهش قیمت این گوشی هوشمند از مواد ارزان‌تری برای ساخت استفاده خواهد کرد.

طبق رندرهای منتشر شده، این گوشی سامسونگ در رنگ‌های سفید، آبی، نارنجی، اسطوخودوسی، سبز و قرمز وارد بازار خواهد شد. با توجه به افشاگری‌های اخیر، انتظار می‌رود سامسونگ در آینده نزدیک این محصول خود را معرفی کند. این دستگاه رقیب آیفون ۱۱ یا ارزان‌ترین نسخه آیفون ‍۱۲ خواهد بود، با این حال انتظار می‌رود فروش بسیار کمتری نسبت به آن‌ها داشته باشد.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • danial
    danial | ۱۶ شهریور ۱۳۹۹

    خود s20 plusتوی دیجی کالا قیمتش بسیار پایینه، که ارزش خرید اینو بسیار پایین میاره

  • alimardaniiii
    alimardaniiii | ۱۶ شهریور ۱۳۹۹

    پردازنده اگزینوس ?
    گوریلا گلس 3
    بدنه پلاستیکی
    ارزش خرید = 0 !!!!

    در صورتی که S10e واقعا واقعا فوق العاده بود . بهترین گوشی جمع و جور با سخت افزار قوی ، بدنه با کیفیت ، باتری عالی ، دوربین عالی .....

    حتی S10 lite هم ارزش خرید بیشتر نسبت به این گوشی داره .

    سامسونگ هر روز بدتر و بدتر میشه .

مطالب پیشنهادی