ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

تکنولوژی

«وینگ» تأیید شد؛ موبایل چرخنده ال‌جی ۲۴ شهریور رونمایی می‌شود

ال جی تأیید کرد موبایل جدید این شرکت «وینگ» (Wing) نام دارد و در روز ۲۴ شهریور رونمایی خواهد شد. شایعات از مجهز شدن این گوشی به دو نمایشگر با طراحی T شکل خبر می‌دهند. ...

پیمان حسنی
نوشته شده توسط پیمان حسنی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۰:۳۰

ال جی تأیید کرد موبایل جدید این شرکت «وینگ» (Wing) نام دارد و در روز ۲۴ شهریور رونمایی خواهد شد. شایعات از مجهز شدن این گوشی به دو نمایشگر با طراحی T شکل خبر می‌دهند.

بر اساس شایعاتی که تاکنون منتشر شده‌اند، ال جی وینگ علاوه بر دو نمایشگر، از شبکه 5G پشتیبانی کرده و با دوربین سه گانه با سنسور اصلی ۶۴ مگاپیکسلی و چیپست سری ۷ اسنپدراگون از راه خواهد رسید.

وینگ اولین موبایل ال جی تحت پروژه «اکسپلورر» است که سازنده کره‌ای به واسطه آن در پی کشف روش‌های جدید تعامل با موبایل و به چالش کشیدن روش‌های سنتی است. ال جی می‌گوید وینگ «شمایل کاملاً جدید و متفاوتی» را ارائه می‌کند که با طراحی گوشی‌های فعلی دستیابی به آن امکان پذیر نبوده است.

ال جی از افشای اطلاعات بیشتر از وینگ خودداری کرد، اما ویدیویی که قبلاً منتشر شده شایعه مجهز شدن این موبایل به دو نمایشگر چرخنده با طراحی T شکل را تأیید می‌کند. آنطور که شایعه شده وینگ قیمت بالایی خواهد داشت و سایت XDA Developers از قیمت احتمالی ۱۰۰۰ دلاری آن خبر داده است.

LG با پروژه اکسپلورر به دنبال نوآوری‌های جدیدی است که تنها به موبایل ختم نمی‌شوند. این سازنده کره‌ای اواخر تیر ماه امسال از مانیتور گیمینگ ۲۷ اینچی جدیدی به نام 27GN950 رونمایی کرد که به گفته سازنده سریع ترین مانیتور گیمینگ 4K دنیاست. این کمپانی همچنین از ماسک مجهز به فن با قابلیت تصفیه هوا به نام PuriCare نیز رونمایی کرده است.

ال جی روز ۲۴ شهریور ساعت ۱۸:۳۰ به وقت ایران از وینگ رونمایی می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مطالب پیشنهادی