ثبت بازخورد

لطفا میزان رضایت خود را از دیجیاتو انتخاب کنید.

واقعا راضی‌ام
اصلا راضی نیستم
چطور میتوانیم تجربه بهتری برای شما بسازیم؟

نظر شما با موفقیت ثبت شد.

از اینکه ما را در توسعه بهتر و هدفمند‌تر دیجیاتو همراهی می‌کنید
از شما سپاسگزاریم.

خودرو

توسعه یک دانگل که اندروید اتو بی‌سیم را به خودروها می‌آورد [تماشا کنید]

در حالی که گوشی‌های هوشمند در آینده راحتتر می‌توانند اندروید اتو بی‌سیم را پیدا کنند، این فناوری هم اکنون در خودروهای محدودی مانند بی‌ام‌و قابل دسترسی است. حالا یک پروژه سرمایه‌گذاری جمعی می‌خواهد با استفاده ...

محمد قریشی
نوشته شده توسط محمد قریشی | ۱۷ شهریور ۱۳۹۹ | ۱۱:۱۵

در حالی که گوشی‌های هوشمند در آینده راحتتر می‌توانند اندروید اتو بی‌سیم را پیدا کنند، این فناوری هم اکنون در خودروهای محدودی مانند بی‌ام‌و قابل دسترسی است. حالا یک پروژه سرمایه‌گذاری جمعی می‌خواهد با استفاده از یک دانگل این فناوری را در اختیار افراد بیشتری قرار دهد.

توسعه‌دهنده‌ای به نام «Emil Borconi-Szdressy» اخیرا یک کمپین «ایندی‌گوگو» برای دانگل USB به نام «AAWireless» راه‌اندازی کرده است. همانطور که می‌توان از نام این دانگل حدس زد، با استفاده از آن می‌تواند اندروید اتو بی‌سیم را به خودروهای کنونی اضافه کرد.

برای استفاده از این دانگل باید دارای یک خودرو با قابلیت پشتیبانی از اندروید اتو سیمی باشید. در حال حاضر اکثر خودروهای مدرن به چنین ویژگی مجهز شده‌اند و با استفاده از این دانگل نیازی به خرید یک خودروی جدید نخواهید داشت.

برای اتصال این دانگل به خودرو باید صبور باشید چرا که این فرایند نزدیک به ۴۰ ثانیه طول می‌کشد. یکی از مشکلات این دانگل، سازگار بودن آن با خودروهای مختلف است. اگرچه تیم این دانگل اعلام کرده که آن را روی بسیاری از خودروها تست کرده و انتظار دارد که روی تمام خودروهای مجهز به اندروید اتو کار کند، اما توسعه‌دهندگان چنین موضوعی را تضمین نکرده‌اند و احتمال عدم سازگاری با خودروی شما وجود دارد.

علاوه بر مشکلات بالا، تولید آن بستگی به سرمایه‌گذاری افراد نیز دارد. Borconi-Szdressy در حال نزدیک شدن به هدف مالی خود است و انتظار دارد اولین دانگل ماه دسامبر با قیمت ۵۵ دلار در اختیار خریداران قرار بگیرد، با این حال احتمال تاخیر در این تاریخ وجود دارد. افراد با پرداخت هزینه از این پروژه پشتیبانی می‌کنند و آن را پیش خرید نمی‌کنند.

از آنجایی که تعویض خودرو هزینه بسیار بالاتری از شما طلب می‌کند، می‌توانید با پرداخت مبلغ بسیار کمتری و البته پذیرفتن ریسک، به امید دریافت این دانگل باشید. این دانگل با گوشی‌های قدیمی اندرویدی مجهز به سیستم عامل اندروید ۹ پای نیز کار می‌کند.

دیدگاه‌ها و نظرات خود را بنویسید
مجموع نظرات ثبت شده (2 مورد)
  • Decadecimal Dream Life
    Decadecimal Dream Life | ۱۷ شهریور ۱۳۹۹

    پراید من اندروید اتو وایرلس به صورت پیشفرض کارخونه‌ای روش نصب بود و جالب اینکه قابلیت وصل شدن به ۱۱۰۰ نوکیا رو هم داره... جلل‌الخالق

  • fayyaz.saeed
    fayyaz.saeed | ۱۷ شهریور ۱۳۹۹

    نه ، اصرار نکن فایده نداره. باید ماشین رو عوض کنم بخاطر اندروید اتو بی سیم!

مطالب پیشنهادی